Amikor legutóbb (először) láthattuk, gyanúsan vaskos maszkok fedték el valódi idomait. Most kiderült, nem véletlenül tamáskodtunk: a Cabrera vélt gömbölydedsége mögött a Lamborghinitől megszokott sarkos, szögletes vonalak rejlenek. 
Noha az itt látható kémfotókon az autó orra nem látszik, borítékolható a márka arculatát újabban meghatározó hosszú, keskeny világítótest – csak nem fogják egy huszáros arculatváltással elavulttá tenni épp csak bemutatott, 900 millió forintos csúcsmodelljüket
Az utascella mögötti légbeömlőkről lekerült a szegecselt borítás, jól látszik, hogy a hátsó oldalablak egészen messze hátranyúlik. A kerékív extrém szélesítése és a küszöb fölötti légbeömlő egybevág a korábban látottakkal, ugyanakkor az egész alatt könnyedén elférhet egy, a Gallardóéra jobban emlékeztető, szögletes megoldás – igaz, ebben az esetben felmerül a kérdés, vajon miben fog újat nyújtani a Cabrera elődjéhez képest? 
Például a hátfal kialakításában: vízszintes takarólemez helyett magasan elvezetett üvegrostélyok, a far peremére illesztett, szögletes lámpatesteket kiváltó, hagyományosabb elhelyezésű zárófények (esetleg az autó teljes szélességében húzódó fénysáv), magasra húzott lökhárító és megkettőzött kipufogóvégek határolják el egymástól a két modellt. 
Amiben nem lesz nagy változás, az a motor: a tízhengeres, 5,2 literes erőforrás teljesítményét a hírek szerint 570-ről akár 600-ra növelhetik. Ez az alig több mint 5% gyarapodás önmagában aligha hoz komoly menetdinamikai fejlődést, megfelelő tömegcsökkentéssel (a Cabrera a következő generációs Audi R8 alumínium platformjára épül) azonban már érezhető lehet a különbség. 
Az új kis Lambo előtanulmánya várhatóan szeptemberben, Frankfurtban lép a közönség elé