Készül a hipergyors Subaru sportkupé

BRZ STI előzetes a japán márkaoldalon

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.08.05. 09.00

Az év legfontosabb Subaru-fotóin szinte semmi nem látszik, csak egy rózsaszín felirat, a márka hívei számára azonban ez mindennél fontosabb: érkezik a BRZ kupé nagyteljesítményű kivitele!

Hivatalosan is elhangzott: hamarosan érkezik a Toyota GT86 ikertestvérének, a Subaru BRZ-nek a megnövelt teljesítményű kivitele, a BRZ STI. 

Noha kimondani nehéz lesz a nevet, a sportkivitel megjelenésének legfeljebb azok nem fognak örülni, akik már kisebb teljesítményű motorral megvásárolták a modellt. 
A mellékelt képekből értelemszerűen semmi nem derül ki az autóról, de az Imprezával szerzett tapasztalatok alapján agresszív karosszéria-kiegészítésekre, a jobb aerodinamikát és a tökéletesebb hűtést szolgáló módosításokra és jelentős teljesítmény-növekedésre számítunk. 
Szinte bizonyosra vehető a turbómotor, ugyanakkor az 1998 cm3-es blokk feltöltött kivitelének 240 lóereje (Subaru Forester 2.0 DIT) túlságosan közel van a BRZ alap, 205 lovas szívómotorjához – az Impreza WRX STI 2,5 literes boxerjének 300 lóereje már jobban hangzik. 
Spekuláció helyett persze várhatunk is a konkrétumokra. A gyár szerint “hamarosan érkezik” a modell, bár azt nem tudni, mit értenek hamarosan alatt – vélhetően még az ősz folyamán leleplezik a legférfiasabb rózsaszínbe öltöző modellt.
Addig is álljon itt egy videó az alapkivitelű, kétliteres szívómotoros BRZ-ről.
STI

Kommentek

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.