Miközben a Ford már a következő generációs, globális értékesítésre szánt – éppen ezért az amerikai muscle car arculatot némiképp hátrahagyó – Mustang prototípusát teszteli (lásd videó legalul), még a jelenlegi modellben is maradt elég szufla és vonzerő ahhoz, hogy az átépítésekkel foglalkozó stúdióknak megérje fáradoznia vele. 

A német Anderson Germany elvileg akár motortuninggal is foglalkozik, bár ha hihetünk saját referenciáknak, ezeken ésszerűen megmaradnak a már élvezhető, de még kezelhető tíz százalékos lóerő-növekményen belül. Jelen projektjüknek azonban alaphelyzetben nem része a teljesítménynövelés – nem mintha a Shelby GT500 kompresszoros 5.8 V8 gigászából kipréselt 662 lóereje bármilyen mérce szerint szerénynek számítana. 
Nem, a Super Venom Edition (a venom kígyómérget jelent, finom utalásképpen) kapcsán semmi értelme szerénységről beszélni. 
A selyemfényű matt fekete fényezést festetlen, lakkozott karbon karosszériaelemekkel és keréktárcsákkal kombináló, az összképet matt piros betétekkel és úton-útfélen elhelyezett kobra-grafikákkal (a Shelby emblémájával) feldobó optika az utcakép prominens darabjává teszi a német-amerikai sportolót. 
A brutális kerékív-szélesítések, valamint az ezek apropóján kialakított, a fékek hűtésére szolgáló légcserélő nyílások, a lecserélt hátsó lökhárító és lámpatest, a sajátosan duplázott kipufogók, vagy a gyári spoiler kilépő élébe applikált karbon-betét egészen átalakítja a Shelby GT500 személyiségét: biztos van, akinek a szálkás atléta helyett jobban tetszik a hústorony arculata… 
A beltérben már kedvezőbb a kép, a csapott aljú kormány, a szériaüléseket piros betétekkel vadító kárpitozás és a szénszálas elemek a motorteljesítményhez méltó környezetet alakítanak ki – az a hatalmas kobra pedig talán mosószeres vízzel és körömkefével eltávolítható az utasoldali légzsák fedeléről…
És akkor jöjjön a Mustang ötvenedik évfordulójára ígért, azaz jövő április derekán bemutatkozó, új generációs modell prototípusának videója: