A McLaren-Honda fogalom a Forma-1-ben, és egy idén májusban aláírt együttműködési megállapodás értelmében 2015-től újra összeáll a nagy páros, hogy félelmet szítson a konkurens istállók szívében. 

Egyes hírek szerint azonban a két cég utcai modelljei terén is együttműködést fontolgat. “Együttműködésünk jelen pillanatban színtisztán a Forma-1-re vonatkozik. Ami utcai modelljeinket illeti, jelenleg senkivel nem dolgozunk együtt, de a Honda megfelelő partner volna erre” – nyilatkozta Martin Whitmarsh, a McLaren csapatvezetője. 
Ha valóban megvalósul is a közúti kooperáció, annak gyümölcseivel nem találkozhatunk egyhamar: a 12C még túl friss ahhoz, hogy leváltsák, a P1 hibridet csak most mutatták be, a P13 fejlesztése ellenben már túlságosan előrehaladott ahhoz, hogy a Honda (vagy bárki más) érdemben becsatlakozhatna abba. 
Jelenleg egyébként sem adhatna túl sokat egymásnak a két vállalat: mindkettőjük csúcsmodellje – a már bemutatott P1, és a hamarosan színre lépő Honda/Acura NSX – saját fejlesztésű hibrid hajtásláncot alkalmaz. A filozófiai egyetértés ugyanakkor jó esélyt teremt a későbbi kooperációra
Az együttműködés nyilván kétoldalú volna: a Honda motorjaiért egyéb technológiákat kapna cserébe a McLarentől. “Még semmi nem végleges, de nyitottak vagyunk, akárcsak ők” – mondta Whitmarsh a brit Autocarnak adott interjújában.