A húsz évvel ezelőtt alapított SVOS globálisan is jelentős szereplő a páncélozott járművek gyártása és fejlesztése terén. A cseh vállalat most megmutatta, hogy hazai alapanyagból is tud maradandót alkotni – szó szerint 
Škoda  Superb a feltűnésmentes fényűzés iskolapéldája: táncteremnyi belső tere és kiforrott technikája ideális sofőrös autóvá teszi, utasának viszont soha nem kell attól félnie, hogy ellenfelei túlköltekezéssel vádolnák. Optimális szolgálati autó tehát azon ritka politikusoknak, akik adnak arra, hogy mit gondolnak róluk a választók – és a cseh SVOS révén most már azoknak is, akiknek van félnivalójuk. 
A páncélozott autókra szakosodott cég munkája kezdetén apró darabokra szedi a Superbet. Az ablakokat többrétegű üveg-polikarbonát szendvicsekre cserélik; ezek a védettségi szinttől függően akár 15 centiméter vastagok (és ennek megfelelően mázsás tömegűek) is lehetnek. 
Az utasteret és az üzemanyag-tartályt külön acéllemezek óvják, gyakorlatilag a motortér az egyetlen eleme az autónak, amely nem kap különösebb védelmet. 
Mivel a páncélozott autók feladata a védett személy biztonságba juttatása, az SVOS Superb megemelt futóművet és ballonos, defektmentes abroncsokat kapott. Az elektromos hálózatokat dupla akku táplálja, és az olyan klasszikus rekvizitumok sem hiányoznak a fedélzetről, mint a sziréna, a villogó vagy a megafon. 
Az SVOS a Superb szedán bármely kivitelét hajlandó átalakítani a kívánt, kézifegyverek elleni védelmi szintre – csúcsmodelljük az AK-47 lövedékeinek is ellenáll (hogy ez mit jelent, az alábbi, más forrásból származó videó demonstrálja). A páncélzat plusz tömege miatt azonban az 1,6-os dízel vagy az 1,4 TSI modellekkel legfeljebb a parkolóban parádézhatna a megrendelő. Szerencsére az állami tendereken amúgy sem ezek a motorok a jellemzők – a 3.6 V6 FSI 260 lóerejével már urasan gördül a lopakodó trezor.