Idén száz éves a Chevrolet világszerte ismert csokornyakkendője. Annak ellenére, hogy eredetét a titok leple fedi, idén is 25 új autótípus indul vele új utakra, szerte a földkerekségen.

1913-ban a Chevrolet társalapítója, William C. Durant vezette be a jellegzetes Chevy-emblémát az 1914-es Chevrolet H-2 Royal Mail és H-4 Baby Grand modellek orrán. Az időközben lepergett évszázad alatt 215 millió Chevrolet viselte a csokornyakkendő formájú logót, az autók közül 60 millió mindmáig fut.

140 országban 6,39 másodpercenként vesznek egy Chevrolet-t az emberek, és a márka épp tavaly állított fel új féléves értékesítési rekordot, 2,5 millió darabbal. A csokornyakkendő centenáriumát új típusok megjelenése kíséri, mint a Cruze Clean Turbo Diesel kompakt kocsi az Egyesült Államokban, vagy Trax szabadidő-autó negyven országban.