Luxus-Merci 320 km/óra felett

730 lóerő, 1065 Newtonméter

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.07.26. 16.30

A Mercedes-modellek hagyományos tuningmestere, a Brabus nem sokáig váratott saját S-osztály átiratára. Az autó túlzás nélkül észveszejtő

A lényeggel kezdett a Brabus, amikor hozzányúlt a frissen bemutatkozott S-osztályhoz. Hagyta a kis motorokat, és hagyta az optikai készletet, és előre vette a sorban a legnagyobb, ikerturbós V8-as motorokat. 

Első lépcsőben finom töltőnyomás-növeléssel és átírt gyújtástérképpel 65 plusz lóerőt csikartak elő a 455 lóerős S500-ból, a csúcsnyomaték 820 Nm-re ugrott, az enyhén felpiszkált modell 4,2 mp alatt gyorsul százra, a végsebesség választhatóan 250, 275 vagy 300 km/óra. 
Az igazi nagy durranás persze az éppen csak bejelentett S 63 AMG modell gyógykezelése. Az eredetileg 585 lóerős, kézzel épített blokk teljesítménye a beavatkozás során 145 lóerővel gyarapodik ? ehhez már a turbófeltöltőket, az intercoolert és a kipufogórendszert is lecserélték. A 730 lóerős motor forgatónyomatékát 1065 Nm-ben korlátozták, ez azonban 1750-5000/perc között végig elérhető. A végsebesség limitált 325 km/óra. 
Az AMG kivitel is megrendelhető az S500 szoft-tuningjával, bár a 650 LE és az 1000 Nm sem hangzik haloványnak. 
Az akár 21 colos kerekeken gördülő Brabus S-osztály teljes körű optikai tuningja még várat magára. Kész van ellenben a 15 mm-es ültetést biztosító futómű-átépítés, az érces kipufogóhang pedig gombnyomásra diszkrét vartyogásba halkul, hogy este hazatérve ne jelentsen fel bennünket a szomszéd.

Kommentek

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.