A lényeggel kezdett a Brabus, amikor hozzányúlt a frissen bemutatkozott S-osztályhoz. Hagyta a kis motorokat, és hagyta az optikai készletet, és előre vette a sorban a legnagyobb, ikerturbós V8-as motorokat. 

Első lépcsőben finom töltőnyomás-növeléssel és átírt gyújtástérképpel 65 plusz lóerőt csikartak elő a 455 lóerős S500-ból, a csúcsnyomaték 820 Nm-re ugrott, az enyhén felpiszkált modell 4,2 mp alatt gyorsul százra, a végsebesség választhatóan 250, 275 vagy 300 km/óra. 
Az igazi nagy durranás persze az éppen csak bejelentett S 63 AMG modell gyógykezelése. Az eredetileg 585 lóerős, kézzel épített blokk teljesítménye a beavatkozás során 145 lóerővel gyarapodik ? ehhez már a turbófeltöltőket, az intercoolert és a kipufogórendszert is lecserélték. A 730 lóerős motor forgatónyomatékát 1065 Nm-ben korlátozták, ez azonban 1750-5000/perc között végig elérhető. A végsebesség limitált 325 km/óra. 
Az AMG kivitel is megrendelhető az S500 szoft-tuningjával, bár a 650 LE és az 1000 Nm sem hangzik haloványnak. 
Az akár 21 colos kerekeken gördülő Brabus S-osztály teljes körű optikai tuningja még várat magára. Kész van ellenben a 15 mm-es ültetést biztosító futómű-átépítés, az érces kipufogóhang pedig gombnyomásra diszkrét vartyogásba halkul, hogy este hazatérve ne jelentsen fel bennünket a szomszéd.