A következő tizenkét hónap során hat különböző, korlátozott példányszámú különkiadásban lép színre a Bugatti Veyron. Ezek mindegyike a márka tekintélyes motorsport-sikerei előtt tiszteleg. 

Az első a sorban a képeken látható Jean-Pierre Wimille kiadás. 

Az autó ránézésre nem sokat mutat: kékre lakkozott szénszálas felületek, kékre fényezett karosszéria, kék (de tényleg) belső kialakítás, és a Le Mans-i pálya térképe az utastér hátuljába hímezve… ennyi. 
Ahhoz persze, hogy beérjük ennyivel, tudni kell, ki is volt Wimille. 
A francia versenyző kétszer is diadalmaskodott Le Mans-ban, 1937-ben egy Bugatti 57G, két évvel később egy 57C malomkerék-kormánya mögött. Ennél is nagyobb jelentőségű a tény, hogy Wimille volt az utolsó ember, aki valaha Bugattival versenyzett: 1947-ben egy 4,7 literes, együléses Type 59/50 B-vel indult (és természetesen nyert) Bois de Boulogne-ban. Két évvel később autóbalesetben lelte halálát. 
A Wimille Editiont az 1937-es 57G hasonló fényezése ihlette. 
Motorikusan a különkiadás nem tér el az alapmodelltől: 8.0 W16-os középmotor négy turbófeltöltővel, 1153 LE és 1500 Nm, 2,6 másodperces gyorsulás százra, 408 km/óra végsebesség. Szerencsére (vagy sajnos?) az ár sem változott; egy Bugatti Veyron Vitesse nagyjából félmilliárd forintba kerül, plusz az apró.