A dolgok jelenlegi állása szerint nem lesz többé M3 kupé – hiszen a BMW mostantól 4-es modellszámmal futtatja középkategóriás kétajtósát. 

A sok szép emlék, na meg a várhatóan kiváló eladhatóság miatt egy német tuningcég, a G-Power még utoljára épített valami nagyot, látványosat a leköszönő típusból. 
A négyliteres V8-ast darabjaira szedték, új főtengelyt, dugattyúkat és hajtókarokat építettek be, ezzel 4,6 literre növelve a lökettérfogatot. Titán kipufogórendszert, szénszálas légszűrőházat építettek be, kompresszort szereltek a motorra, átdolgozták a hűtést és a motorvezérlést. Ennek köszönhetően megsüvegelendő 720 lóerős csúcsteljesítményt értek el, a maximális forgatónyomaték 700 Nm 0,7 bar töltőnyomásnál. 
A futómű pályára optimalizált rugóstagokat, 20 colos kovácsolt keréktárcsákat és karbon-kerámia féktárcsákat kapott. 
Hogy az FIA által jóváhagyott bukókeret tömegét ellensúlyozzák, könnyű szénszálas műanyagból építettek új első lökhárítót, gépházfedelet, első és hátsó kerékdobot az autónak. Szintén karbon-kompozit anyagból készült a hatalmas hátsó szárny – ez különösen jól mutat majd az utcán, hiszen a G-Power átépítése minden ellenkező jel dacára legálisan részt vehet a forgalomban. 
Az utastérben minden ülést kiszereltek. A hátsók helyére nem került semmi, elöl szénszálas versenyüléseket építettek be. 
A könnyű anyagok széles körű alkalmazásának köszönhetően az autó menetkész tömege 1500 kg alatt marad. 
Ez a komoly motorteljesítménnyel együtt 3,7 másodperces 0-100 km/h sprintet tesz lehetővé. Kétszázra 9,5 másodperc alatt gyorsul az autó, végsebessége 330 km/óra. 
Ahhoz képest, hogy mennyit ad, igazán nem is drága az utcai versenyautó: az átépítő készlet 41 650 euróba (12,3 millió Ft) kerül, plusz munkadíj. Ha az ügyfélnek nincs átépíthető M3-asa, akár kompletten is megvásárolhatja az autót, ekkor azonban már igen jelentős összegtől: legalább 195 310 eurótól (57,7 millió forint) kell megválnia.