Vegyél Aston Martint lakásdísznek

Eladó két darab Le Mans-i versenyautó - illetve csak a karosszéria

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.07.24. 17.00

Eladja bemutatókon használt, hajtásláncától megfosztott versenyautóit az Aston Martin. Kiváló alkalom, hogy megszerezz egyet, de vigyázz: hiába mozgásképtelenek, így is méregdrágák!

Eladja 2012-es Vantage GTE versenyautóját és a 2009-2011 évadokban fejlesztésekre használt DBR 1-2 prototípusát az Aston Martin.
Ennél jobb alkalom még nem igazán kínálkozott arra, hogy replikák vagy reménybeli versenyautók helyett valódi, igazi, eredeti Le Mans-i versenyautóhoz jussunk 
Egy apró probléma persze van: a motort és a sebességváltót mindkettőből kiszerelik. Ha tehát versenypályán villognál a haveroknak, meg vagy lőve, de az irodai ügyfeleket vagy otthonod látogatóit még mindig lenyűgözheted egy bogártetemekkel pettyezett, kavicsoktól sebzett, egyszóval igazi versenyautóval. 
Ja nem, van itt még egy bökkenő: az ár. Hiába belezték ugyanis ki őket, ezek az autók mindenképpen sokat érnek – ennek megfelelően kerek negyedmillió angol fontot, azaz kb. 86 millió forintot kérnek el értük. 
Porfogónak kicsit drága… viszont cserébe a hosszú távú világkupa (WEC) egyik futamán te mondhatod meg, milyen hirdetés kerüljön a gyári versenyautóra, illetve ezt a versenyt tíz VIP vendéged társaságában a helyszínen izgulhatod végig, majd a futam után parolázhatsz a csapat pilótáival. 
Szóval nyolcvanhat millió… az óra ketyeg…

Kommentek

  • Guevara

    Csak nekem indult be a fantáziám hogy keresnék bele motort váltót bontóban?

  • Guillotine

    Guevara!

    Mert te tudsz olyan bontót ahol van verseny Astonokhoz motor meg váltó?
    Szerintem ha mást akarnál beletteni az elég gáz lenne vagy sufni tuning inkább aztán még itt végezné a ladaszörnyek között.

  • Guevara

    Jó, “sufnituning”! És? Ez azért mégsem a neonos aljú Swift kategóriája.
    Egyébként szerinted ki tudna bele eredeti hajtásláncot “szerezni”? Pont azért szerelték ki hogy ahhoz senki ne juthasson hozzá…
    Aki pedig megveszi télleg kerti dísznek, az úgy hülye ahogy van.

  • Guillotine

    Guevara!

    De aki belerak egy nem hozzáillő hajtásláncot az okos ugye?! ok!
    Nincs több kérdésem.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.