Eladja 2012-es Vantage GTE versenyautóját és a 2009-2011 évadokban fejlesztésekre használt DBR 1-2 prototípusát az Aston Martin.
Ennél jobb alkalom még nem igazán kínálkozott arra, hogy replikák vagy reménybeli versenyautók helyett valódi, igazi, eredeti Le Mans-i versenyautóhoz jussunk 
Egy apró probléma persze van: a motort és a sebességváltót mindkettőből kiszerelik. Ha tehát versenypályán villognál a haveroknak, meg vagy lőve, de az irodai ügyfeleket vagy otthonod látogatóit még mindig lenyűgözheted egy bogártetemekkel pettyezett, kavicsoktól sebzett, egyszóval igazi versenyautóval. 
Ja nem, van itt még egy bökkenő: az ár. Hiába belezték ugyanis ki őket, ezek az autók mindenképpen sokat érnek – ennek megfelelően kerek negyedmillió angol fontot, azaz kb. 86 millió forintot kérnek el értük. 
Porfogónak kicsit drága… viszont cserébe a hosszú távú világkupa (WEC) egyik futamán te mondhatod meg, milyen hirdetés kerüljön a gyári versenyautóra, illetve ezt a versenyt tíz VIP vendéged társaságában a helyszínen izgulhatod végig, majd a futam után parolázhatsz a csapat pilótáival. 
Szóval nyolcvanhat millió… az óra ketyeg…