A németországi piacon 34 950 eurótól (átszámítva 10,6 millió forint) indul az i3 ára, jelentette be a mai napon a BMW igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelő tagja, Ian Robertson. 

Ez azt jelenti, hogy a novemberben piacra lépő, négyszemélyes városi kisautó hazai piacán nagyságrendileg annyiba kerül majd, mint a márka középkategóriás életmódautóinak belépő modelljei, a 318d Gran Tourismo (36 150 euró) vagy a X3 sDrive18d (36 400 euró). 
Az i3 termékeket és szolgáltatásokat többcsatornás értékesítési modellt alkalmazva fogják forgalmazni: azok a hivatalos BMW i-partnereken keresztül, az ügyfélinterakciós központokban (CIC), valamint online lesznek megvehetők. Bizonyos piacokon házhoz is mennek az értékesítők. 
A BMW első elektromos autóját egyfajta teljes körű mobilitási szolgáltatásként kívánja pozicionálni, amelyben olyan, újszerű szempontok is helyet kaptak, mint az otthoni vagy nyilvános töltési módozatok (ezek okostelefonról felügyelhető, illetve vezérelhetők), vagy a telekocsi közösségi szolgáltatások. 
A BMW első elektromos autója, a hat év fejlesztés után piacra lépő i3 szénszál erősítésű karosszériájába középen, mélyen építették be a lítiumion akkumulátort; a hajtott hátsó tengely közvetlen közelében elhelyezett motor teljesítménye 170 lóerő, legnagyobb nyomatéka 250 Nm. Az autó 7,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, végsebessége 150 km/óra, hatótávolsága alaphelyzetben 130-160 kilométer. Ezt fokozottan takarékos, kompromisszumos üzemmódok aktiválásával, illetve belsőégésű, fedélzeti áramfejlesztő beépítésével lehet kitolni; utóbbi felárát korábban 4000 euró (1,2 millió Ft) alá jósolták gyári források. 
A BMW i3 navigációs rendszere egyedülálló módon a tömegközlekedéssel is számol az A-ból B-be jutás lehetőségeinek számba vétele során; azaz ha úgy gyorsabb vagy gazdaságosabb, villamosra, metróra ülteti utasait.

Mivel Magyarországon a piaci igény és a nyilvános töltési infrastruktúra fejlettsége egyaránt alacsony, a BMW hazánkban egyelőre nem kezdi meg az i3 forgalmazását.