Hátsókerék-hajtásra áll vissza az Alfa Romeo

Cél: megháromszorozni az eladásokat

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.07.22. 10.05

2015-től teljes egészében hátsókerék-hajtású modellek alkothatják az Alfa Romeo modellkínálatát. A terv a márka és a Maserati közötti együttműködés kiterjesztéséhez kapcsolódik.

Közvetlen utód nélkül zárja le a MiTo és Giulietta modelleket az Alfa Romeo, és két év múlva már csak hátsókerék-hajtású típusokat fog fejleszteni, írja a brit Car folyóirat. 

Ezzel összefüggésben négy új modellre: egy közép- és egy felső-középkategóriás sportszedánra (BMW 3, illetve 5 vonalán), valamint két szabadidőjárműre lehet számítani. A Mazdával közösen fejlesztendő roadster, illetve a 4C kompakt szuperkupé (nyitóképünkön) már ezt a filozófiát képviselik. 
A hátsókerék-hajtású modellekkel várhatóan sikeresebben hajtható végre a márka két alapvető célkitűzése: a német prémium márkák elleni frontális támadás, valamint az észak-amerikai piac visszahódítása. 
A négy említett modell egyazon közös, moduláris padlólemezen nyugszik majd, amelyet a Maseratival közösen fejleszt majd az Alfa. Az első modell a Giulia lehet, a BMW 3-as ellenfele, ezt követné az eggyel nagyobb Alfetta, 2016-ban, várhatóan szedán és kombi kivitelben. Az egykori Alfa 166-nál valamivel kisebb Alfetta az új Maserati Ghiblihez lesz hasonítható. 
Az Alfa szabadidőjárműveire 2017-ig kell várni; először az X1/Q3 vonalán, majd az X3/Q5 kategóriájában lép színre modell. 
A új padlólemez könnyebb lesz, jelentős tengelytávval és minimális túlnyúlásokkal. 
A Maserati már meglévő technológiáiból (nyolcfokozatú sebességváltó, V6 erőforrások, stb) is csemegézhet majd az Alfa Romeo 
A fent vázolt, radikális lépésváltás révén a jelenlegi százról háromszázezerre nőhet az Alfa éves gyártási darabszáma

Kommentek

  • Guevara

    Végre egy hír/cikk aminek a címe nem feltételes módban van és nem kérdőjellel végződik.

  • bestyen

    Na így már jóval közelebb fog állni az Alfa az ízlésvilágomhoz. RWD+Sedan FTW :D

  • garazsgeza

    érdekes regensburgn

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.