Környezeti kompatibilitás ide, szénlábnyom oda, a világon még mindig akad igény irracionálisan brutális fenevadakra. 

Ennek a műfajnak a szakértője az amerikai Alpha Performance. Két évvel ezelőtt 1300 lóerőt préseltek ki egy Nissan GT-R motorjából, amit viszont most letettek az asztalra, minden eddigit visz 
Az Alpha Omega GT-R már nevében hordozza a felülmúlhatatlanság ígéretét, és bizony fel kell kötnie a gatyát annak, aki túl szeretne lépni a szénné tuningolt Nissan sportkocsin. 
A gyári GT-R 545 lóerős hathengeresének lökettérfogatát 3,8-ról 4,0 literre húzták fel, majd további átfogó módosításokat követően pimasz 1700-1800 lóerőt mértek a hajtott kerekeken 
Nem véletlen, hogy az autó úgy változtat helyet, mintha a célba született volna: a fejlesztők mérései szerint 3,03 másodperc alatt gyorsul 160-ra, álló helyzetből 11,87 mp alatt éri el a 320-as tempót. Rugalmassága még észveszejtőbb: 50-ről indulva mindössze 3,62 másodperc telik el, és máris 210-el száguld az autó. 
Egy mérföldön álló helyzetből 375-re gyorsul (bár ezt az értéket 1250 lóerőre visszafogott teljesítménnyel mérték), negyed mérföld után pedig 300 km/órával száguld 
Igen, nem tévedés: az autó 400 méteren álló helyzetből eléri a 300-as tempót
Ráadásul ehhez csupán 7,894 másodpercre van szüksége, ami a világ leggyorsabb GT-R-jévé teszi – sőt, fejlesztőinek tudomása szerint a világ leggyorsabb utcai autójává. Emlékeztetőül: a Ferrari La Ferrari 15,5, a McLaren P1 17,0 másodperc alatt gyorsul háromszázra.
Ilyen teljesítmény természetesen nem utcára való; az Omega GT-R felszereltsége ezért felnire szerelt, 18 colos dragster-abroncsokat, kicsavarozható utasülést és a gyorsulási versenyeken használatos, gyorscsatlakozós fékernyőt is tartalmaz. 
Az utcai üzemmódból egy óra alatt átalakítható versenyautóvá, majd vissza – bár az a fékernyő utcán is kapóra jöhet olykor, mondjuk ha a figyelmetlen sofőr későn vesz észre egy telepített traffipaxot…