David Cava nemes egyszerűséggel R10-nek nevezte el munkáját, amely véleménye szerint méltó volna az R8 leváltására 


A Le Mans-i prototípus versenyautók, a régi Forma 1-es torpedók és az ilyen körökben elmaradhatatlan vadászrepülőgépek stílusát gyúrta össze az R8 karakterével: messze előre tolt, szűk kabin, magas far, minimális hasmagasság jellemzi a harmonikus autót. 



A belteret sajnos még nem dolgozta ki az ifjú dizájner, a hajtáslánc koncepciója viszont már megszületett a fejében. Becsülendő módon át merte ugrani a manapság kötelező hibrid témát: a kétszemélyes cockpit mögé ikerturbós V8-ast képzelt el, természetesen összkerékhajtással. 


Az áramvonal-idomok aktívan szabályozhatók, amivel néhány másodpercet nyerhet magának az ember ébredés előtt, amikor belelóg a keze…



Szerző: