Egymás fölé pakolt, kétszer két kipufogócső: hiába az egyébként tökéletes álca, jellegzetesen elrendezett kipufogógáz-kivezetése bárhol, bármikor elárulja a Lexus IS lehengerlő sportkivitelét, az IS F-et 

Ez történt ebben az esetben is, megspékelve azzal, hogy a Lexus nem szedán, hanem a még csak futurisztikus előtanulmány formájában látott, leendő IS (pontosabban a levédetett nómenklatúra szerint RC) kupé gúnyájában teszteli középkategóriás modelljének agresszív csúcsváltozatát. 
Hatalmas légbevezető nyílásokat vágtak az autó orrára: az orsó alakú hűtőrács alatt, illetve a lökhárító sarkainál versenyhangulatú rácsozaton ömlik be a hűtőlevegő, amelynek elszívásáról az első kerék mögé hasított kilépő rés hivatott gondoskodni. Hogy ne csak harapja, de terelje is a légáramlatokat az autó, hátul szabadon álló (behúzható?), noha diszkrét szárny és méretesnek ígérkező (egyelőre teljesen elfedett) diffúzor borzolja a kedélyeket. 
Nagy kérdés, hogy milyen erőforrás mozgatja majd az IS F-et, illetve annak itt látható kupéváltozatát, az RC-F-et. Az eredeti 5.0 V8 szívómotort a gyár egy mérnöke szerint csak komoly munka árán lehetne az Euro6-os emissziós normákhoz igazítani, így elképzelhető, hogy helyette egy hathengeres motort fejlesztenek – a motorházfedélbe vágott, gyanúsan intercoolerbe torkolló nyílás tanúsága szerint alighanem turbófeltöltéssel, noha ez ellentmondana a Lexus eddigi filozófiájának. 
Ami nem valószínű, az az LF-CC hibrid hajtásláncának megjelenése, legalábbis nem a sportverzióban.
Az RC kupé várhatóan még 2014 során bemutatkozik. A 2015-ös piaci bevezetés során várhatóan előnyt élvez majd az F verzió, a GS350 hathengeresével szerelt alapkivitel fél év késéssel érkezne.