Megújult a Vezess.hu

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.07.15. 10.12

Kedves Olvasó!

Mint bizonyára észrevetted, megújult a Vezess.hu, Magyarország egyik legnépszerűbb autós magazinja. Weboldalunk 12 éves történetének egyik legnagyobb és legfontosabb átalakítását léptük meg.

Kedves Olvasónk!

Mint bizonyára észrevetted, megújult a Vezess.hu, Magyarország egyik legnépszerűbb autós magazinja.  Weboldalunk 12 éves történetének egyik legnagyobb és legfontosabb átalakítását léptük meg.

Használd a mobilodat


Követve az olvasási szokásokat, az új oldal legfőbb technikai újdonsága, hogy hagyományos monitoron, táblagépen és mobilon is ugyanazt az élményt nyújtja.

Még több, még nagyobb kép, letisztult megjelenés.

Igyekszünk a legkönnyebben elérhetővé tenni cikkeinket, ezért számos újdonságot vezettünk be. Új főoldalunkon három vezető anyagunkat éred el legfölül, de ennél jóval több vár rád. Elég csak a jobb szélső kép melletti nyílra vinned az egeret, máris újabb cikkek töltődnek be.

Új menü

A komplett menürendszert teljes egészében száműztük a  menü jel mögé, itt olyan szolgáltatást kaptok, amit máshol nem. Nyíllal jelöljük azokat az aloldalainkat, ahová innen tudsz elnavigálni, a négyzettel jelzett pontoknál viszont egyből az adott rovat legfrissebb cikkeit találod, anélkül, hogy a rovatba léptél volna. 

A fejlécben  csak azokat tartottuk meg a kiemelt menüpontok között, amikről tudjuk, hogy előszeretettel kattintotok rájuk.
A könnyebb navigálás érdekében nem kell az oldal aljáról sem visszagörgetned, a fejléc alsó része mindig veled tart, hogy kéznél legyen.


A főoldalon a fejléc alatt a legfrissebb és legnépszerűbb anyagaink sorakoznak, de a legújabb autótesztjeinknek is szenteltünk egy külön helyet. A képek sarkában látható számok megmutatják mennyire tetszett az adott autó az olvasóinknak. Természetesen itt is elég a kattintanod a jobb oldalon, hogy újabb tesztekkel találkozhass.

Nem szükséges mostantól a Forma-1 rovatba lépned, ha a hírek mellett a világbajnokság további információira is kíváncsi vagy. Új főoldalunkon az előző és következő futam adatai mellett a világbajnokság állását is megtalálod.

Nem hiányoznak az autós világ legjeit bemutató Top10-es, és a legmeghökkentőbb témákat feldolgozó Vezetünk anyagaink sem, és a nagy gépek szerelmeseinek is van mit mondanunk a King of the road oldalon. Továbbra is megtalálod az összes magyarországi új autó árát, műszaki adatait, illetve katalógusunkban a korábbi modellek között is böngészhetsz.

Cikkek minden mennyiségben

Ha már mindent láttál legfrissebb kínálatunkból, de még olvasnál, a főoldal, a rovatok és a cikkek alján is széles vásznon sorakoznak cikkeink, elég egy gombnyomás és újabb adag érkezik, még egy kattintás még több cikk. Így tovább, amíg tart az internet. 

Ezzel nincs vége az újdonságoknak, a következő napokban számos izgalmas megoldás jelenik meg a Vezess.hu-n, amelynek továbbra is a fő célja, hogy te kedves olvasó jól szórakozz és szakértő forrásból kapj információkat az autókról és a közlekedésről. Észrevételeit erre a linkre kattintva megoszthatja velünk

Jó böngészést!

Kommentek

  • v_Petya25

    Kedves Vezess!
    Tudom, az újat szokni kell, de ezért kár volt.
    Átláthatatlan és átgondolatlan az egész oldal, az össze-vissza törő hasábokról nem is beszélve.
    Ki az aki 5 teljes oldalt lepörget, hogy megtalálja azt ami eddig a nyitó oldalon volt? Ki a fenének hiányoztak a nyitóképen a baromi nagy képek vezércikkek gyanánt… a fél oldalt elveszi és értéktelen tőle. Egyszerű, egyből átlátható “csempéket” raktatok volna ki inkább a témaköröknek és nem összedobálva egy halomba. Amit találtam jó ötletként az a teszt pontszám a cikkek sarkában.

  • zoldfulu2000

    Jó hogy feltettétek ezt a posztot, hagyjátok fenn a címoldalon, bölcs ember először kicsit próbálkozik vele. Eyelőre a régi átláthatóbb volt, de lehet hpgy ebben benne van az újdonság ereje. Így egy nap után ezt mondom, hogy az előzőt gyorsabban szoktam meg.

    Amúgy a MS már bukott egy galaktikusat amikor a desktopra erőltette a mobil platformot.

  • vatis

    ez a változtatás szerintem se lett megfelelően kidolgozva…

    pl: “az először vezetett és öt embert ölt meg” cikk ha végig görgetem az oldalt 3szor jelenik meg. Oké egyszer fent van a top témák között meg egyszer a saját rovatában na de még egyszer…

  • v_Petya25

    Kicsit javítanom kell az álláspontomon. Nem hogy kár volt hanem vétek volt változtatni. Ez a cikk, ami a Vezess megújításáról szól, így gondolom most még frekventáltabb helyen fut, mintegy 7-12 PageDown után érhető el a nyitóképernyőn, böngészőtől függően. Hát ez siralmas.

  • v_Petya25

    Egyébként egy jobb fórummotortól elvárná az ember, hogy a hozzászólását egy rövid ideig még átszerkeszthesse. Az pedig elég gagyi megoldás, hogy már 4 hozzászólás van, de még mindig egyet ír a tetején, ami apróság de így igénytelenség.

  • PAlex

    Egyelőre én is azt mondom, hogy ez így ebben a formában nem a legjobb.
    Pl nem találom a legutóbbi Mazda3 cikket, amiben már 50 felett volt a hozzászólások száma.

  • v_Petya25

    PAlex
    Na ja, ha már lehet kommentelni legalább lehessen is visszatalálni hozzá. Pl az utolsó 5-10 hozzászólt cikket egy listában látni se lenne rossz. (tudom én hogy nem fórum ez, de ez olyan alap dolog másutt…)

  • PAlex

    A Corolla cikkhez pl. az imént nem engedett kommentelni.
    Ide meg lehet.

  • zoldfulu2000

    Srácok, a mobilváltozatról eltünk a teljes desktop oldalra való áttérés. Én a tesifonon már jobban szeretem a desktop váltatatot, Ipaden pláne.

  • d.nagy

    zoldfulu2000

    Ez egy reszponzív oldal lett. Ez azt jelenti, hogy ugyanaz akód jeleníti meg a tartalmakat a különböző képméreteken. A legegyszerűbben úgy tudod csekkolni, ha egyszerűen átméretezed a böngésződet kisebbre. Más layout jelenik meg tableten és mobilon is, de a tartalom, formázás, képek stb ugyanaz marad.

  • Jómunkásembervótvalamikor
  • Hawaii-

    Ami tetszik:
    – Csempenézet

    Ami nagyon nem tetszik:
    – Vizuálisan egybefolyik a tartalom, megszűntek a szemnek kényelmes támpontok (pl. finoman eltérő háttérszín, esetleg eltérő színek/méret használata a különböző tartalmi blokkoknál), amivel kényelmesen el lehetett különíteni a tartalmat. Minden fehér alapon fekete és piros, az oldal ki lett lúgozva… :/ A minimál dizájnt kevesen tudják jól alkalmazni, sokkal feltűnőbbek a kiforratlan részletek, mint az olyan oldalon, amin a grafikai elemek ellensúlyozzák azokat. Ebből is inkább a kiforratlanság sugárzik, mintsem a jó értelemben vett minimalizmus.
    – Kimondottan zavar, hogy a főoldal és a csempenézet hírei/cikkei mellől is hiányoznak az időbélyegek. Utóbbi esetén a hozzászólások száma is. Bízom benne, hogy ezt a trendet nagyon hamar kinövi az internet, s megmarad ideiglenes botlásnak, átmeneti útkeresésnek.
    – Egyelőre ennyi. Egyszerűen nincs indíttatásom jobban felfedezni. Az az érzésem, hogy már megint én vagyok az oldalért és nem az oldal értem…

  • Szőrős

    Google Chrome alatt szép kék felület jelenik meg, semmi egyéb.
    Amúgy a régi dizájn nekem is jobban bejött, de hagyjuk kiforrani az újat is.

  • hova

    Még mindíg nehézséget okoz a bejelentkezésem és nem tudom, hol nézhető meg és hogyan az írt véleményem. Sajna még itt tartok.

  • hova

    Na,most talán bejött.

  • demagóg

    nekem sem tetszik az új dizájn, se a tagolások.
    Alaphiba, hogy nem tüntetik fel a cikk keltét legalább…

    De a lájkok legalább látszódnak, az a lényeg.
    de komolyan…

  • Sokéves

    Az előttem szólók mindent elmondtak. Ezért kár volt változtatni!

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.