2,5 másodperc alatt százon!

Amerikai szív dohog a német Sin R1-ben

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.07.15. 16.00

Ha angol lenne, Bűnnek fordítanánk a nevét, és ebben annak ellenére is van valami, hogy a Sin Münchenben működik. Első autójukat, az R1-et a legjobb komponensekből válogatták össze.

Időnként úgy érezzük, ha még egy szépreményű magánmárkát látunk, amely Corvette-motorral épít áramvonalas szupersportkocsit, sikítunk. 

Intenzív hangképzésre a Sin R1 is ad okot, de a pozitív fajtából: kissé sablonos megjelenése ellenére ugyanis kiváló adottságokkal bír. 
Kezdjük rögtön azzal, hogy az autó nem egészen 1,2 tonnát nyom, hála a könnyűfém térvázba szerelt szénszálas cockpitnek. Ehhez jön az igényes futómű, AP versenyfékekkel, 40:60 arányú tengelyterheléssel. A hátsó kerekekhez a Porsche 911 GT2 hatfokozatú kézi váltóján keresztül jut el az erő… és ezzel el is jutottunk a lényeghez: az előző generációs Corvette 6,2 literes, nyolchengeres motorjához. 
Az ősöreg alapkonstrukciójú, oldalt vezérelt blokk eredeti kivitelében 436 lóerőt teljesített, az eredetileg versenyvázakra szakosodott Sin mérnökei ezt 525 lóerőre tornázták fel. 

Egyszerűnek tűnik, de csupa ötlet a far. Hatalmas légterelő, fifikás lámpatestek, szokatlan diffúzor

Papíron mindez még ezek után sem hangzik észveszejtőnek, a kis tömeg azonban bámulatos dinamikát engedélyez: az R1 2,5 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 320 km/óra körül van. 
Sajnos árakról, a bevezetés körülményeiről nincsenek információink, de a fentiek fényében erős a gyanúnk, hogy ha először is, biztosan nem utoljára hallunk a Sinről.

Szerző:

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.