Két darab hétliteres, nyolchengeres Corvette-erőforrást épít be gigantikus szörnyetegébe az ausztrál Paul Halstead számtech-milliárdos, aki a nyugdíjhoz közeledve úgy gondolta, megépíti saját autóját. 


Még egyszer: 14,0 W16, két főtengellyel, amelyek ugyanazon egy darab, hatfokozatú kézi váltóba hajtanak be? Ilyen szerkezet bizonyosan nem létezik – és nem is, legalábbis a rajzasztalon kívül még nem. 
A leendő hipersportkocsi ugyanis még csak most kezd kilépni az álom-fázisból. Sem menetdinamikai tervek, sem értékesítési elképzelések nem állnak még rendelkezésre – utóbbi talán nem is fog, mert Halstead, aki annak idején a De Tomaso Ford eredetű V8-as blokkjait fejlesztette, inkább önmagának szóló ajándékként, személyes kihívásként, mint üzleti vállalkozásként tekint a projektre. 
Nem véletlenül nem gondolkodik nagyban: a nyolcvanas években már épített egy félig saját fejlesztésű autót, tudja, mekkora feladat. Az Alfa Romeo Sprint kupé alapjaira szerkesztett, V8-as középmotorral szerelt Giocattolóból tizenöt darabot adott el, mielőtt elapadtak forrásai, és bedőlt a csodálatos kezdeményezés. 
Kár volt érte, mert a kevlár karosszériaelemekkel és Brembo fékekkel szerelt autó, amelynek futóművét egy egykori McLaren-mérnök tervezte, a maga korában lenyűgöző szerkezetnek számított. 
Unalmasnak éppen az egyelőre még el sem nevezett V8V8-as projekt sem unalmas: a maseratis beütésű orr mögött a McLaren F1 1+2 üléselrendezését alkalmazó utasfülke található. Ajtók nincsenek, beszálláshoz előre csúsztatható a buboréktető. 
A most 67 éves Halstead szerint hetvenéves korára, azaz 2016-ra elkészülhet az autó. Ha nagyon sokan noszogatják, akár egy kisebb szériát is épít belőle, de ahogy mondta, nem erőlteti a sorozatgyártást: ha öregkorára felmutathat egy (illetve még egy) saját fejlesztésű autót, már boldog ember lesz.