Egymillió kilométer Škoda Fabiával

Csak egyszer robbant le, az összes alkatrésze eredeti

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.07.04. 13.00

Egymillió kilométernél tart Fabiájával egy német tulajdonos. A számláló a Mlada Boleslav-i Škoda Múzeumnál “fordult át”, amely meg is kapja majd az autót.

Peter Kirchoff precíz ember, úgyhogy gondosan megtervezte, hogy Škoda Fabiájába a csehországi Škoda Múzeumnál kerüljön bele az egymilliomodik kilométer. Sőt, arra is külön készült, hogy a számlálóról 999 999, illetve 999,9 kilométerrel tudjon fotót készíteni.

A Wuppertal közelében élő Kirchoff 2000. július 3-án vette az ezüst Fabiát, amelybe a 101 lóerős, 1,9 literes dízelmotor került. Kirchoff tisztán emlékszik rá, hogy az átvételnél 11 kilométert mutatott a számláló, az egymilliomodik kilométerig 13 év kellett.

A vásárlás napjától majdnem minden egyes megtett kilométert feljegyzett Kirchoff, a kiadásokról centre pontos kimutatása van. A félmilliomodik kilométer 2007 júliusában került az autóba. A tulajdonos szerint a műszaki vizsgákon soha nem volt probléma, végig márkaszervizbe hordta az autót.

A Škoda partnerének számító Betgen & Pothoofnál szinte névről ismerik az autó összes alkatrészét, a szerviz szerint a kipufogó, a motor, a kuplung és a váltó is az eredeti gyári alkatrész az autóban, amelyek a rendszeres és gondos karbantartásnak köszönhetően működnek hiba nélkül.

Egymillió kilométer alatt mindössze egyszer robbant le a Fabia, 305 ezer kilométernél, egy egyszerű, megtörő kábel okozta rövidzárlat miatt. Kirchoff azt tervezi, hogy a harmadik generációs modell megjelenéséig megtartja a Fabiát, aztán a Mlada Boleslav-i múzeumnak adományozza. Mivel 999 999 helyett mást nem tud mutatni a kijelző, addig a napi számlálóval követi nyomon a megtett kilométereket.

Kommentek

  • vegyesz

    Itt a spritmonitoros oldala:
    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/104416.html
    Kár, hogy a karbantartás költségeit nem dokumentálta.

  • demagóg

    évi 80 ezer?
    hát, itt már néhány deci fogyasztásbeli különbség is súlyos költségbeli különbségeket hoz.
    kösz vegyesz a linket.
    3,7-tel tekerte le, az nagyon szép eredmény. Volt, hogy 3 alá vitte a fogyiját. Nekem az 1.5 dCi Clionkat sikerült nagy odafigyeléssel 3,6-ra levinni, de az átlag 4 körül mozgott.

  • husky

    Gratulálok! Biztos normálisan is vezette a Skodát, de vajon mit dolgozik, hogy majdnem annyit megy, mint egy kamionos?

  • maliganhuligan

    Al Bundy jutott eszembe, 1 millió mérföld a Dodge-ban. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=_L9sEg0Re48

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Ez igen! Kár hogy nincs hitelesítve.Így nálam a messziről jött
    ember… kategóriába tartozik.

  • Keeep

    Jómunkás.. De ha Japán lenne rögtön elhinnéd !

    Itt egy másik egymilliós ráadásul magyar !

    Tudom ez is hamisitvány…le se ird !

    http://totalcar.hu/tesztek/2012/06/07/golfot_egymillio_kilometerrel/

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Keeep: Szerintem keversz valakivel.Igaz volt japánom,németem,franciám,olaszom,de sose mondtam egyikre sem hogy bezzeg.
    De ilyet mondani hogy japán német stb. nem is nagyon lehet,mert pl.golfot gyártottak a szlovákok?csehek? De németet,japánt magyarok stb.
    Szóval én inkább nem nagyon szoktam általánosítani.
    Azt hogy mit és kinek hiszek/nem hiszek…
    Mire?Mert kisdobos becsűletszavát adta,hogy az márpedig úgy volt? :)A bizonyíthatatlan dolgok vagy megtörténtek vagy nem!

  • Keeep

    A bizonyíthatatlan dolgok vagy megtörténtek vagy nem!
    Gondolod lefizette a márkaszevizben ,ahová mindig vitte az autót, az összes szerelöt ..biztos nem derülne ki :D
    Vagy nyomtalanul mindig elöreállitotta a számitógépben a kilométert…(kb 2 perc kideriteni)
    Vagy megfenyegette a családját, barátait el ne mondják hogy nem ment 77000 km évente :D

  • manitou8

    keeep elég elvakult vagy.
    attól nem nagy szám 1M km, hogy 1 db nélküli fabia és 1 db golf megcsinálta.
    ez mit bizonyít?
    hogy vw jó?
    egyrészt: sok autó megcsinálja ha hiszed ha nem.
    másrészt:volvoból van ami asszem minimum a 3szorosát tette már meg!!!
    hramadrészt:
    ha valaki évi 80e km-t csinál, az napi átlag 300km körül(hétköznap, minden nap). ha lenne mérnök vagy akár autószerelő barátod elmondaná, hogy üzemmeleg motorral 300km jobb, mint mondjuk hideg motorral 3 x 10km-t megtenni.
    szimpla fizika.
    ettől függetlenül jó eredmény(ha igaz), tsi-k-nél tuti nem lesz ilyen:)

  • menőmanó

    Ezektől a hírektől csak a dilettánsok esnek hasra. :)

  • Keeep

    ”tsi-k-nél tuti nem lesz ilyen:)”
    Megirhatnád a jövöheti lottószámokat is ha ilyen “elörelátó vagy”
    Az a 300 inkább 210
    ”ez mit bizonyít?
    hogy vw jó?”… az ellenkezöjét biztos nem !

  • Keeep

    Bizony a diletánsok számára elég lehangolóak ezek a cikkek …
    Szegény Fábia és Golf nem képes pár hiba nélkül lefutni 1milliót :)

  • manitou8

    inkább 300km minden hétköznap mint 210, de rádhagyom

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Keeep: Ilyenek nem fordultak meg a fejemben,de ha már így mondod:akár.
    Egy ilyen reklámért bizony össze áll egy csapat.Jó pénzért?…
    Szervízkönyv: Ajánlották: Nem kell hordani a kocsit ,utólag majd bepecsételik… Köszi

  • manitou8

    keeep jómunkás menő és én egyszerűen arra célzunk, hogy ilyen (vw-nél) egyedi esetek minden nemű hitelesítés nélkül(itt a hangsúly!) marketingcéllal előadva nem feltétlenül ejtenek hasra mindenkit… ennyi …

  • manitou8

    amúgy ha már feljön:
    én bizony szívesen venném ha vmi szervezet pár autót ‘meghajtana’.
    értsd:
    ugyanazon a távon és körülmények között, egyszerre, 100-200-300e km-en keresztül.
    mondjuk vhol ennek kiváltására szolgál a meghibásodási statisztika, de egyre inkább torzul a ‘mentőszolgáltatások’ miatt

  • Keeep

    Hát persze persze ha egy Német auto jol szerepel valahol csakis csalás lehet a dologban…szerintem az elvakultság nem nálam van.Ugy nagy indián szellem >?

  • manitou8

    szted hány autó csinál meg 1M km-t?
    pl majdnem minden land cruiser!
    és hánszor van belőle hír?
    soha!
    miért?
    mert hitelesítés nélkül csinálják meg.
    azaz:
    minden gyártónál feltételesen hiszem el, csak másnál azért nem írom meg, mert nem is csinálnak belőle marketing-hírt!!

  • Keeep

    Nem ez a lényeg …hanem ha egy VW csinál 1 mill. pár embernél rögtön jönnek a megszokott negativ komentek …Pl a Mitsu. 1 millionál ezek az emberek halgattak, nem vonták kétségbe a cikket.

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Ha jobban megnézed a filmeket (Cobra11,Rex felügyelő stb.),a rosszfiúk mindig VW-nel közlekednek.
    Na jó csak viccelek. :))

  • Keeep

    Ez a lényeg a buta rendörök nem tudják mi a jó :))

  • Gianniz

    Ne vicceljetek már messziről jött emberrel, okostojások. Az ember (Pietsprock) közismert Németországban autóbuzi körökben, évtizede vannak fórumjai több 10.000 hozzászólással, ő a német Skoda netes közösség vezéralakja. A hivatalos SKODA oldalon is fent van a sztori:

    https://media.skoda-auto.com/en/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=502

    Ráadásul Mlada Boleslav-ban a Skoda gyár hivatalos szinten fogadta, őt és több 100! német fórumtagot, akik elkisérték a Skoda Múzeumba.

    https://media.skoda-auto.com/Pictures/Various/_w/130703%20SKODA%20Fabia%201%20million%20002_jpg.jpg

  • Gianniz

    Másrészt a sztori pont azért különleges, mert az igaz, hogy jónéhány autó elérte már az 1 millió KM-t, de csak a legritkább esetben ennyire jól dokumentáltan 1 tulaj alatt, nem pedig a 3-4-5-ik csöves bontószökevényt hajtó Kókány Józsi segge alatt.
    Harmadrészt nem tudom feltűnt el, de PD TDI, milyen érdekes.

  • manitou8

    nem hiszem el.
    egy ezek szerint félgyári skodabuzi megmondása az a tuti??
    talán nem épp ő az elfogultabb, elkötelezettebb még nálatok is éppen??

    és színtiszta logika:
    1 jó tulaj alatt ugyanaz a teljesítmény sokkal kevesebb, mint 3-4 ‘gyilkolom majd továbbadom’ tulaj alatt!!
    főleg, h vki még a fogyasztást is kinézte: vmi 3,7l.
    tök alacsony. azaz nem 140el pályáztak vele, nem is városi poroszka, hidegindítások sorozata, hanem fix 80.

    pd tdi meg épp nincs se a volvoban se a land cruiserben mégis futnak ennyit.
    annyit kívánok kapj egy 1.2 vagy 1.4 pd tdi-t 3 hengerrel és élvezd a hangját, járáskultúráját és hirdesd az igét:)

  • ,L Rómeo

    pd tdi a lekjob és ikényeseb!
    fabia a lekjob és lekikényeseb csak raj csávóknak ültetve!
    vw for ever!

  • régimotoros.

    3,7l a használat módját jelzi: extra kíméletes!
    arról nem beszélve,hogy 1,9 pd tdi 100le-vel kis fabia kasztniban?
    vajon az A6-ost és plussz 600kg-ját is hiba nélkül vinné eddig? mert volt benne!
    erről gyanúsan nincs cikk, ha már vw szeret ilyen cikkekkel előjönni?
    vagy ennek a 130le-ós változata is ennyit fut?

    itt az összes körülmény válogatott segítség az eredmény elérésében!

    megjegyzem más cégek nem menőznek bizonyíthatatlan tételekkel!

  • Robcsek07

    De örülhetnek neki a kamionosok, amikor 80-nal poroszkál az autópályán.

  • Gianniz

    Okostojásoknak ajánlom tanulmányozásra:

    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/104416.html

    Az ember 10 éve vezeti nyilvánosan a spritmonitoros naplóját, amit pl. én már 6 éve is láttam. Persze csak azért, hogy bekerüljön a mai hírekbe. LOL. Biztos, csak kamuból irogatta be a számokat, 10 éven keresztül, valószínű.

  • Gianniz

    90-100-al megy, kamiontempóban, senkit nem tart fel. Az autópálya Németországban 2 vagy 3 sávos.

  • manitou8

    téged lelőni sem lehet:)
    hova van írva hogy 90?
    és akkor?
    az megterhelő egy 1,9 literes miniautónak??

    mutasd a cikket ahol hitelesítve 1,9 pd tdi a6 megy el 1M km-t!
    esetleg néha 120-al őrjöngve száguldva a pályán:)

  • ,L Rómeo

    tessókám néztem a linked:

    “Projekt 500.000″ – Teil 2″

    én is nevetek azokkon akik aszt hiszik ez direkt lett vezetve a kezdetektol!!

    nem, szerinntem minden átlagpolgár
    Projekt 500.000″ – Teil 2 néven vezeti az otthoni gurulgatássát!
    lol.

  • Gianniz

    Nem A6, de Golf4 kombi, nem kisautó. 1 milliót futott Golf4 1.9 TDI. Kiglancolva úgy néz ki, mint egy 150.000-et ment példány:

    http://totalcar.hu/tesztek/2012/06/07/golfot_egymillio_kilometerrel/2/

    A trollok mutassanak valami hasonlót bármelyik latin fostalicskagyártó cégtől:):):)

    Egyébként meg, a Fabia nem miniautó, az 1.9 TDI 1200kg megvan. Nekünk csak egy 1.4 PD van, életem legjobb autója. 220.000 KM van benne, csak városban futott 5KM-en belüli rövidtávokat, hidegen. Vagy pályán 160-170-es tempóval, 3500-4000-es fordulatszámhoz közel. Ja, chippelt 110LE/260NM, és tökéletes, csak megy és megy. Így eszik 5.7-et. Az 1.9 PD-nkben 150.000 van, húzott 150LE-re, és hibamentes, hasonlóan van használva. Mindkét autótól még 2X ekkora futásteljesítményt várok, hibamentesen.

  • manitou8

    http://wheels.blogs.nytimes.com/2013/06/18/irv-gordon-has-driven-nearly-3-million-miles-in-his-1966-volvo-1800s/

    és nem keresgettem.
    mert mint harmadszor mondom(és többen mondták előttem), hitelesítés nélküli adatok turkászása csak nagyon hinni akaró emberek szórakozása..

  • manitou8

    ha vw megadja neked a hitet és hinni akarsz benne, te ügyed.
    jó szórakozást hozzá

  • régimotoros.

    “Nekünk csak egy 1.4 PD van, életem legjobb autója. 220.000 KM van benne”
    itt a baj:))
    esetleg próbálj ki mást is:)

  • Gianniz

    1966-os autó, ne viccelj már, hány év alatt is? Ez egy 2000-es autó, mai technikával.

    Kipróbáltam sokmindent, megnyugodhatsz. Volt 2.0 TFSI-m is 250LE-vel, szerettem, de 9 litert zabált. A kis húzott 1.4 PD után nem volt olyan nagy szám, érzésre. (200LE/280NM alapon). Miután azt is rendesen megtuningoltattam, űrrakéta lett. Ennek ellenére a TFSI ment a levesbe 2 év után, az 1.4 PD-t meg elajéndékoztam családtagnak, imádják azóta. Az 1.9 PD-m most minden igényt kielégít, akár hiszed, akár nem.

  • Gianniz

    Szóval továbbra is várom az értelmes alternatívákat, nem a VW háza tájáról. Nyilván Merci (taxis) sok van nagy KM-es. De ne ilyen bontószökevény Gazsi autójával gyertek, a 6-ik tulajjal.

    Arra is kiváncsi vagyok, hogy létezik e latin fostalicskából hasonló, milyen lehet egy 1 milliót futott Bravo, vagy Clio??!!

    Utoljára még egy Polo 1 milióval, dokumentált:

    http://www.asksteve.co.za/vw-polo-hits-1-million-kms-all-by-the-same-driver/

    És egy Passat, a tulaj a 2 milliót célozta be:

    http://www.motor-talk.de/forum/passat-auf-dem-weg-zur-zweiten-million-t3057730.html

  • manitou8

    részemről befejeztem volna, de ezt olvasva enyhe röhögőgörcs kapott el:
    “A kis húzott 1.4 PD után nem volt olyan nagy szám, érzésre. (200LE/280NM alapon)”

    nehéz elhinnem hogy 1.4 pd tdi 200le, de persze olyan jó motor, hogy ezt is bírja:)
    hiába, én nem vagyok olyan hívő mint te.

  • ,L Rómeo

    tessókám én hiszek!
    én 4M-km-et céloztam be az 1.4 pd tdi-mel amellyik 300le-s!
    170es utazótempót mész csak vele?
    és 270 körülit szoktam! mer birrja!

  • Gianniz

    Apukám, ha már nem értesz az autókhoz, csak osztod az észt, akkor segítek. 1.4 PD 75LE/200NM alapból, húzva 110LE/260NM.
    2.0 TFSI (Tudod Octavis RS, Golf GTI, Audi TT motorja, csak a segítség kedvéért) 200LE/280NM alapból, húzva 240-260LE/350NM.

    De okoskodhatsz tovább, mert veled ellentétben mindegyik autót használtam X 100.000 KM-t, és spritmonitors logom is van mindegyikről.

  • Gianniz

    Esetleg érdemes lenne a szövegértelmezés és megértést is átvenni, az én időmben ált iskola 1. osztályos tananyag volt:)

  • Gianniz

    Egyébkét, neked myilván science fiction lesz, de az eredeti témában szereplő kalapos-Skodás spórbajnok 1 millió KM-es autója,a Fabia 1.9 PD 100LE sima chippel 150-160LE/340NM-t is tud (A mostani gépem ezt hozza), de kis átalakítással (csak turbócsere + hozzáoptimalizált szoftver), 200LE, vagy felette is tud teljesíteni, és bírja hosszabb távon is.

    Tessék, egy ugyanolyan Fabia (100LE-s, nem RS, a kormányon látszik) 240-el a pályán:

    http://www.youtube.com/watch?v=YfZuVAAIYpY&list=HL1373031135

  • Jómunkásembervótvalamikor

    És akkor megtett 160-70 km-t 80km/h val
    az nap 4-5 óra +8óra 12óra És ez egy családapa?

  • Jómunkásembervótvalamikor

    De a marketinget sem ma találták ki.

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Mi az a “harmadik generációs modell? megjelenéséig megtartja”
    A következő autóba egy Guiness hitelesítőt be lehetne ültetni mellé:)

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Vagy gps.

  • régimotoros.

    a spritmonitoros átlagautós ‘projekt 500.000′ névre hallgató mérés után betetted a 100le-s fabiát 240el a pályán….
    ember.
    most mondjam hogy reménytelen vagy, vagy ironizáljak, hogy tényleg szuper cég a vw, hisz maga is 188km/h-át ad meg egy újabb, erősebb dízelére, erre a régi, gyengébb is 240el hajt:))

  • régimotoros.
  • régimotoros.

    ez viszont ismerős(te ajánlott oldalad ajánlása kapásból)
    http://www.youtube.com/watch?v=gFZTZwGfJyo

  • régimotoros.

    “200LE, vagy felette is tud teljesíteni, és bírja hosszabb távon is.”
    nyilván.
    nyilván ezért ment 80al mindig és nem volt chipelve.

    maradunk ahol voltunk:
    nem hitelesített!
    1 tulaj és gondos tulaj.
    kis autó nagy motor.
    nagy motor nem kihegyezve.
    extra óvatos üzem(lassan használva és hosszú távokra, üzemmelegen)

    minden feltétel adott(ha egyáltalán igaz), nem vw übersége a “fos latinok” vagy szar japánok felett.

  • Gianniz

    Ennél jobban kb. akkor lehetne hitelesebb, ha egy titkosügynök állandó alkalmazásban 13 évet ült volna az anyósülésen.

    Ami miatt 100% hitelesített, az elsősorban a hivatalos Skoda márkaszervíz, ahova 13 éve jár az autó, a gyár ennek hisz. Ezen kívül a német TÜV ahol vizsgázik az autó, ezeken a helyeken a KM állást jegyzik.
    Nem beszélve a visszakövethető üzemanyagnaplóról, ami online.

    Most arról már nem beszélek, hogy ez az ember a német online Skoda fórumok egyik vezéralakja, több 10.000-es hosszászólású fórumokkal, közönségtalálkozókkal, stb stb.

    Ezek után az, hogy te mit hiszel el, vagy sem, 0-át számít.

    Maradjunk annyiban, hogy savanyú a szőlő, muhaha:):):)

  • manitou8

    szóval skoda szervíz és skoda ember a mértékadó , és egyben a biztosíték???

    nem bírod felfogni, hogy ha vkitől vmit veszel, akkor nem tőle hallgatod meg, mennyit ér!!
    b+ ezzel az ésszel a piacra ne menj ki mert 1 répát 100.000Ft-ért adnak el neked.
    (kiváló répa, már az apja is híres volt, nagy lajos király is ennek az ükapját ette, ez mikor nem látják, nekem este táncol)

    FÜGGETLEN szervezetet, embert hallgat meg minden értelmes ember.

    hagyjuk rá, mert muníciója, az van, ha már más nincs.
    szórja a betűket, szavakat.

  • Jómunkásembervótvalamikor

    Az a fogyasztás függ a domborzati viszonyoktól,légköri nyomás- páratartalom stb.
    ha megtörtént:)
    De ha céges autó, akkor inkább hagyiuk.
    13 évig heti 5 nap 200×2 km oda+vissza+olajcsere…
    Ez egy 100e km-es .

  • Jómunkásembervótvalamikor

    De ha a gáz is be van szerelve a motorolaj is tiszta marad, nincs lerakódás…

  • Guillotine

    GianniGiovanniTrapattoni!!

    Látom Te nagy PD füst bajnok vagy?!
    Meséld el nekünk kérlek hogy ha annyira fasza volt ez a PD motor akkor vajon miért váltották le 6 év után (!) az összes fajtáját formáját olyanra amit a szar “latinok” amik amugy olaszok, már 1995-ben kifejlesztettek??!
    Annyira tudnak a németek mint amenynire mások csak ők többet “lopnak.

  • Jómunkásembervótvalamikor

    De amúgy van olyan Gps ami az üa.szint ,pill.fogyaszás elküldi
    egy központba.

  • totya111

    14 év alatt ment 1000000 km-t. Az 168 hónap. Akkor havonta ment 5900 km-et. Magyarul ki se szált az autóból soha még tankolni se. Hogy sikerűlt neki???? Ennyi idő alatt szerintem lehetetlen ennyit vezetni.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.