Hadjárat a sarki autószervizek ellen

A márkaszervizekbe kell terelni az autósokat

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.07.02. 16.00

Az állam bekeményít: olyan vállalkozási és jogszabályi környezetet alakít ki, amely korlátot állít az illegálisnak tartott, kis autójavító műhelyeknek.

Czomba Sándor, a Nemzetgazdasági Minisztérium foglalkoztatáspolitikáért felelős államtitkára a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetségével (GÉMOSZ) kötött erről megállapodást Budapesten.

Erre szükség is van, mert “az utóbbi években a márkakereskedők 60 százaléka, a legális autójavítóknak pedig több mint fele szűnt meg” – mondta Gablini Gábor, a szervezet elnöke a rendezvényen. Ha a megállapodás alapján a legális szféra bővül, akkor a GÉMOSZ tagjai négy év alatt négyezer új munkavállalót alkalmaznak.

Az állam ellenőrzéssel és bírságolással tereli a legális szféra felé az illegális autójavítókat. Felkutatásukban számít az önkormányzatokra, és bevonja a társhatóságokat, az adóhatóságot és a fogyasztóvédelmet is.

(Forrás: MTI)

Kommentek

  • imi001

    Persze Czomba Sándornak nem gond az autóját márkaszervizbe vinni A mi pénzünkből telik rá bőségesen Talán normális bérek kellenének és akkor nem lenne anyu sufni szerviz

  • DEAK

    Miért szűnt meg?????

  • DEAK

    Czombító koldus,-nincs autója,a Tiédet használja!

  • epipapi

    ………………

  • Fabatka

    Először is, nemkéne az egekbe járni a szeríz díjaknak ! lényegesen többen mennének oda, másik, hogy egy szerzizben csak tönkreteszik az autót, és ráfogják, hogy ezt azt is cserélni kell !!!!!!!!
    Tapasztaltam, egyetlen vízcső 26000 Ft csak megrendeltem náluk, hát mibe került volna ha be is szereltetem, ???? ráadásul az autó kb 3 napig állt volna náluk, egy kb 30 perces meló miatt !!!!!

  • Szöcske

    Márkaszervizbe?JA! Garanciális átvizsgálás címen 7 órát várattak.Olyat is cseréltek,ami sose volt benne/MERT NEM KÉRTEM!/,1000 forintért több 10ezres kárt csináltak.Ráadásul az elrontott ablaktörlőm az autópályán adta meg magát,nem a száraz szezon legszárazabb napján.Ott szakaggyon le a keze,amék csinálta!Meg az én lábam is,ha még egyszer csak arra nézek is…

  • HakapesziM

    Majd biztos. Olajcserére elviszem márkaszervízbe, megszokásból, szervízkönyv új kora óta ott vezetve. Drágább javítás már ismerős szerelőnél. Nincs kedvem 27 % áfát fizetni. És az élet más területein is. Amit csak lehet számla nélkül.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.