Üdítő újdonság, amikor egy kisautó optikai kiegészítői nem csak a marconább megjelenést szolgálják: a March (a Micra japán ikertestvére) sportkivitelének gúnyáját – hülyén hangzik egy kisautónál, de tényleg – a versenypályákon szerzett tapasztalatok alapján finomították a Nissan sportrészlegének, a Nismónak a mérnökei. 

Az eredmény: zéró felhajtóerő, és ebből adódóan sziklaszilárd vezethetőség és egyenesfutás. 
Ehhez vegyük hozzá az egyedi hangolású futóművet és menetstabilizálót, a spéci fékeket és kipufogót, a Bridgestone Potenza gumikat és az átdolgozott szervokormányt: a merevített karosszériájú March Nismo minden bizonnyal egy gokart kezességével és állhatatosságával terelgethető végig a városi utcákon. 
Megfelelő futómű mellett nincs szükség nagy motorteljesítményre ahhoz, hogy gyorsan autózhassunk, első hangzásra mégis csalódást keltőek a paraméterek: a March Nismo 1,5 literes, hengerenként dupla befecskendezős benzinmotorja mindössze 116 lóerőt ad le, legnagyobb nyomatéka 156 Nm. Ez az egyik motoropció – de ne örüljünk, mert a másik az alap 1,2-es blokk finoman tuningolt kivitele 80 lóerővel és 106 Nm nyomatékkal, megfejelve egy CVT váltóval. 
Utóbbinál valóban nem több optikai tuningnál a Nismo kivitele, amelyhez csúszásmentes kárpitozású kagylóülések, egyedi műszerek, váltógomb és -szoknya, valamint alumínium pedálok és lábtámasz is tartozik. 
Habár a Nismo már Európában is jelen van, jelenleg nincs arról tudomásunk, hogy a Micra is megkapná ezt a sportcsomagot.