A Renault statisztikái szerint elektromos városi lótifutijuk, a Twizy tízből hat esetben céges vevőknél landol. Ez ugyan nem kirívóan magas arány (gondoljunk csak a hazai piac anomáliáira), de mindenképpen elég ahhoz, hogy elgondolkodjanak azon, mire is van szüksége a vállalati ügyfeleknek. 

A franciák válasza a Twizy Cargo: egy minimalista teherszállító, amelynek kapacitása gyakorlatilag egy szabványember súlyával és térfogatával egyezik meg – a 75 kilóval terhelhető, 180 literes üregecskét ugyanis a hátsó ülés helyén, annak feláldozásával hozták létre. 
A raktér (vagy inkább rekesz) ajtaja zárható, nyílni viszont csak 90 fokban nyílik, így nagy pakolásra ne készüljünk, de a sajtófotók tanúsága szerint két doboz torta így is elfér a keskeny, magas (55 x 50 x 95 cm) üregben. 
A Twizy Cargót kétféle kivitelben kínálja a Renault: könnyű és nehéz négykerekű motorként, 45, illetve 80 km/órára korlátozott végsebességgel. Előbbi 5, utóbbi 17 lóerős, az árkülönbség nettó 600 euró (180 000 ezer forint) 
Akármilyen aranyos, gyakorlati haszna szinte egyáltalán nincs a Twizy Cargónak. Mivel azonban haszonjárműnek vizsgáztatva a világ gyakorlatilag minden országában visszaigényelhető árából az áfa, kapásból olcsóbb megoldást jelent az emissziómentes városi közlekedésre – és mivel a kutya meg nem mondja, hogy furgonról van szó, még a presztízsveszteség miatt sem kell aggódni.