A Porsche 911 eladások szempontjából alighanem sikeres volt, de a tiszta megoldásokhoz ragaszkodó hívek szemében mindig is szálka maradt az elmúlt két évtizedben Targa néven forgalmazott, eltolható üvegtető. 

Jó hírünk van számukra: záros határidőn belül érkezik a Porsche 911 hamisítatlan targatetős kivitele. 
Ez a videó Stuttgartban készült a napokban, és kiemelt tetőszelvénnyel mutatja az autót – hiányzott már ez a sajátos sziluett! 
A filmen ábrázolt jármű prototípus, de annak rendkívül előrehaladott: alighanem az utolsó simításokat végzi az autón a Porsche. 
 
Megtévesztő lehet a hátsó szélvédőt helyettesítő kabriótető: szó sincs ugyanis lenyitható szelvényről, ez is az álca része, amint azt az alábbi, áprilisban készített videón láthatjuk. 
 
A 911 Targa várhatóan még idén, jó eséllyel szeptemberben színre lép. 

T, mint Targa


A Targa tető ugyanúgy elválaszthatatlan a Porsche nevétől, mint a boxermotor – sőt, annál is inkább, hiszen az általa először 1966-ban alkalmazott megoldás nevét levédette a gyár (noha maga az ötlet már a hatvanas évek elején megszületett, természetesen Angliában). A Targa kiemelhető keménytetőt jelent, azaz az első és a hátsó szélvédő kerete közötti tetőszelvényt leszerelhető panel váltja ki. Utoljára húsz éve, a 964-es szériában (1989-1993) kínált igazi Targát a Porsche, és most visszatér a legendás, múltidéző hangulatú modellvariáns.