A mai napon kezdte meg a vadonatúj Accord hibrid modellek forgalmazását a Honda Japánban. 

A klasszikus hibrid modell újszerű hajtáslánca, a Sport Hybrid i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) végre ugyanazt (vagy legalábbis ahhoz mérhetőt) tudja, mint a konkurensek: elinduláskor és kis sebességnél kizárólag villanymotorral hajt, gyorsításhoz a benzinmotor generátorként termeli az áramot, nagy sebességű utazásnál pedig hagyományos belső égésű motorként mozgatja az autót. 
A modell vegyes átlagfogyasztása 3,3 l/100km. 
Az Accord hibrid kétliteres i-VTEC benzinmotorból és i-MMD villanymodulból álló hajtásláncára épült a modell konnektorról tölthető kivitele. Ez szaványos japán ciklus szerint 37,6 kilométert képes megtenni pusztán az akkumulátorai segítségével, ami Európában éppen a napi átlagos autóhasználat határán van, a japán belpiaci szokásokat pedig nem ismerjük, de valószínűsíthető, hogy ahhoz lőtték be a hatótávolságot – a szabványos ciklus szerint száz kilométeren csupán 1,42 liter üzemanyagot igényel a Honda PHEV.

Szabványos hálózatról tölthető az Accord PHEV

A kétféle Accord hibridből havi ezer darabot szeretne értékesíteni a Honda. 
A hibrid lecsupaszított nettó ára 3,48 millió japán jen (8 millió Ft), a hálózatról is tölthető verzió 4,76 milliónál (11 millió Ft) indul. 
A technológia exportpiaci bevezetéséről nincsenek hírek.