A Porsche 356 állt modellt ahhoz a kit carhoz, azaz készletben megvásárolható, házilag összeszerelhető autóhoz, amellyel nevet szerzett magának a PGO Automobiles. 

Ma már máshogy működnek a dolgok a francia manufaktúra háza táján, a stílus azonban nem változott, és bár személy szerint képtelenek volnánk megkülönböztetni az új generációs, frissen piacra dobott, Cévennes Speedstert az évekkel ezelőtt kínált verziótól, higgyük el, hogy van benne említésre méltó újdonság.

Mindenekelőtt a motor, ami a BMW (MINI) négyhengeres, 1,6 literes turbós benzinese 184 lóerővel, 240 Nm nyomatékkal. Ez az alig egy tonnás önsúly fényében jó mókát ígér, különösen, hogy a hatfokozatú kézi váltó a hátsó tengelyre juttatja az erőt. 
A Cévennes merevebb karosszériát és átdolgozott futóművet is kapott, utóbbi vélhetően a 225 km/óra végsebességnél is megbízható stabilitással tapasztja az aszfalthoz a kis autót. 
Árak még nincsenek, de elmúltak azok az évek, amikor fillérekért juthattunk hozzá az ehhez hasonló élménygépekhez.