Az Auto Express értesülései szerint “eszement” jármű lesz az F-type kupéváltozatának csúcskivitele, amelyről (ahogy magáról a kupéról is) ma még csupán ilyesmi fantáziarajzok léteznek.

Hajtásláncában a hírek szerint nem a nagyobb R-S verzióknál szokásos nyolchengeres, kompresszoros erőforrás kapna helyet (noha ennek 495 lóerős alapváltozata már most is ott van a Roadster kínálatának csúcsán), hanem egy többszörösen feltöltött, kis lökettérfogatú benzinmotor, és egy vagy több villanymotor keverékéből összeálló sporthibrid. 
Mint emlékezetes, ilyet használt (volna) a tanulmány szintjén sajnálatosan megrekedt, gázturbinás C-X75 koncepcióautó szériaváltozata, ha megvalósul. 
Ha a tűzhöz közel ülő, bölcs angolok mégis tévednének, akkor sincs nagy vész: az XKR-S GT orrában a bevált, feltöltött 5.0 V8 immár 550 lóerőt és 680 Nm-t tud, és ha ez ott 300 km/órára és 3,9 másodperces gyorsulásra elegendő, bizonyára még őrültebb dolgokat tudna művelni a kisebb, könnyebb F-type-pal. 
Az F-type Coupe jövőre lép piacra, az R-S kivitelre legalább további két évet kell majd várnunk.