Stílusában gyakorlatilag megkülönböztethetetlen a Punto padlólemezére épülő 500L-től az 500L Living: hosszúsága húsz, magassága egyetlen centiméterrel nőtt az autónak, ami azt is jelenti, hogy valóban inkább öt plusz kettes, semmint valódi hétszemélyes a korábban 500L+ néven emlegetett autó. 

A maga 435 centiméteres hosszúságával a piac legrövidebb három üléssoros autója az 500L Living (más piacokon MPW, Magic purpose wagon, azaz kb. varázslatos célú kombi). Ez azt is jelenti, hogy csomagtere hétszemélyes kivitelben alighanem igen pirinyó, a leghátsó üléseket a közelebbről egyelőre nem részletezett ülésmozgató rendszerrel eltüntetve ellenben tekintélyes, 638 literes csomagteret kapunk (alap 500L: 343 liter) 
Minden egyéb paraméterében az ismert jellemzőket hozza a szerbiai gyártású autó, sőt: 19 féle fényezés, hatféle kárpitozás, tizenöt különböző dísztárcsa vagy alufelni közül választhatunk, illetve az autó kapható lesz szimpla ötszemélyes kivitelben is. 
Bevezetésekor a Fiat 500L Living kétféle benzinmotorral – 95 LE 1.4 16v, illetve 105 LE 0.9 TwinAir Turbo – és két turbódízellel – 105 LE 1.6 MultiJet II és 85 LE 1.3 MultiJet II – lesz kapható; a 85 lóerős dízelmotorhoz automata sebességváltó is társítható.