Amióta a Nissan bejelentette, hogy létrehozza sportos almárkáját, a Nismót, kétség sem férhet ahhoz, hogy előbb vagy utóbb a zászlóshajó GT-R is sorra kerül az átalakításokban. 

A 370Z Nismo bevezetése kapcsán egy Nissan-alkalmazottal beszélgetve a Top Gear szerkesztői érdekes dolgokat tudtak meg a leendő autóról. A jelenlegi 550 helyett “valószínűleg több mint” 575 lóerős lehet a motorja, a futóművet és az aerodinamikai teljesítményt érintő módosítások elkerülhetetlenek, ám idevágó információk nincsenek 
Elhangzott azonban a legfontosabb ígéret a beszélgetés alatt: a márka szóvivője szerint a GT-R Nismo 7 perc 18 másodpercnél rövidebb időn belül fog körbemenni a Nürburgringen. 
Ebben titkon mindenki biztos volt, de egészen más reménykedni benne, mint egy gyári ember szájából hallani: az idei szériamodell (képeinken) ugyanis tavaly novemberben futotta meg ezt a félelmetesen jó időt, aminél csak fél tucatnyi, méregdrága egzotikum (Radical SR8, Gumpert Apollo, Lexus LFA, Donkervoort D8 RS és kakukktojásként a Dodge Viper ACR) tudott ennél jobbat menni. 
A jelek szerint azonban vannak még bőven tartalékok a konstrukcióban – hogy pontosan mennyi, arra nagyjából egy év múlva derül fény.