Modelldömping a Suzukinál

Komoly terveket szövöget a márka

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.06.17. 14.00

A következő három évben vagy fél tucat új modellt is bevezet a Suzuki. Az értesülések alapján egytől egyig izgalmas, versenyképes darab lesz.

A nagy-britanniai Suzuki importőrre hivatkozva az angol Auto Express felvázolta, milyen új modellekre számíthatunk a következő három évben. 

2014 


Jövő nyáron közös utódot kap a Splash és az Alto. A thaiföldi gyártású autó méretét tekintve az előbbihez közelít majd, farkialakítása ellenben a Swiftére emlékeztet. Az árában a jelenlegi Splash alá pozicionált autó a háromhengeres, egyliteres benzinmotor takarékosabbra hangolt változatát kaphatja meg; a jelenlegi 109 helyett akár 80 grammra leszoríthatják a kilométerenkénti CO2-kibocsátást. 
Még ugyanebben az évben érkezik a Swift Sport ötajtós kivitele, valamint az összkerékhajtású Swift, mégpedig két verzióban: a józan, mezei változat mellett lesz egy emelt hasmagasságú, vaskos kerekű, körbemarconásított kivitel is, ami a Fiat Panda 4×4-et támadja meg. 
2015 


Az év elején érkezik az új SX4 rövidített padlójára épülő városi szabadidőjármű. Az Esztergomban gyártandó autó két- és négykerékhajtással, látványosabb dizájnnal és széles körű testre szabási lehetőségekkel lép színre. 
Az év következő újdonsága a G70 tanulmány szériaváltozata lehet – a még nem véglegesített törpeautó jó eséllyel a Fiat kéthengeres turbómotorjait használhatja. 
2016 
Az offenzíva utolsó rohamaként három év múlva piacra léphet egy kisméretű buszlimuzin; gyakorlatilag a Swift tágasabb, nagyobb rakterű változata. 
Míg az egyterű már 2016 elején megérkezhet, a vadonatúj Swiftre az év végéig kell majd várnunk.

Kommentek

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.