Finomodik a Camaro

Jobb aerodinamikai hatásfok, változatlan karakter

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.06.14. 09.15

Az év végén érkezik Európába a Chevrolet Camaro átdolgozott verziója. A teljesítmény és az ár nem változik, a megjelenés igen

A jelenlegi, ötödik generációs Camaro legfontosabb frissítéseként emlegeti a Chevrolet az év vége előtt piacra kerülő faceliftet. 

Az arculat értelemszerűen megmaradt, de több ponton változnak a részletek: szélesebb lesz az alsó légbeömlő, miközben a hűtőrácsot keskenyebbre szabják. A gépházfedélen vágott szellőzőnyílások a motor hűtésében éppúgy közreműködnek, mint a felhajtóerő csökkentésében. 
Hátul módosították a csomagtérfedél kialakítását, kisimították a lámpatesteket jelenleg megosztó ficakokat, valamint diffúzort alakítottak ki a lökhárító korábbi bordázata helyén. 
Mindezen módosítások a jobb hűtési hatásfok mellett a nagysebességű egyenesfutást is javítják, a modernebb megjelenés bónusza mellett. 
A hajtáslánc nem változik: kézi váltóval 432, automatával 405 lóerőt ad le a 6,2 literes V8-as; utóbbi konfigurációban opcióként távvezérelt motorindítás is rendelhető. 
Szintén újdonság a színes head-up display, a hétcolos monitort pedig felvértezik a fedélzeti szórakoztató és információs rendszerek integrált kezelésére szolgáló My Link funkcionalitással. 
A kupé kivitel opciós listáján megjelennek a bőrrel húzott Recaro első sportülések. 
A megújult Camaro kupé és kabrió németországi árai nem változnak, a hazai árakról a modell bevezetéséhez közeledve tudunk érdemi információt adni.

Kommentek

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.