A világ egyik első hegyi felfutójának helyszínéről, a Moncenisio (Mont Cenis) hágóról nevezte el mindössze húsz példányban gyártandó sportkocsiját a Studio Torino tuningműhely. 

Noha a novemberben debütáló kétülésesről még csak látványtervek készültek, első látásra egyértelmű, hogy valójában egy átépített, vagy mondjuk inkább így: tökéletesített Porsche Cayman S modellről van szó. 
Daniel Gaglione tervező szerint pont annyit változtattak az autón, amitől az német technikája ellenére hamisítatlan olasz sportkocsivá válik: feszesebb, érzékibb vonalak, új arányok, nem kiszámítható részletek jellemzik az autót. Hogy mennyire beszél haza, a torzított kezdeti rajzok alapján nem lehet eldönteni, bár tény, hogy ezek alapján különösen profilból valóban teljesen új karaktert kapott a Cayman. 
A formák mellett az anyaghasználat is exkluzív: szénszálas lökhárítók, gépházfedél és sárvédők, alumínium tanksapka, 20 colos kovácsolt alukerekek jellemzik az autót. A beltérben kézzel varrott finom talján bőr borít mindent, a tetőtől az utasfülkét a motortértől elválasztó falig. 
A húsz példányt természetesen sorszámozzák, de a plakettbe a szám mellett a megrendelő nevét is belegravírozzák. 
Szándékosan a végére hagytuk a nemes projekt egyetlen lehetséges buktatóját: a stúdió 135 ezer eurót (40 millió forint) kér el a kész autóért, de a Caymant neked kell vinned – ha épp nincs kéznél, Olaszországban 66 300 euróért (19,7 millió Ft) vehetsz magadnak, ami bagó pénz, hiszen itthon 20,4 millióba kerül ugyanaz a vas.