Tuning-Porsche háromszoros áron

Cayman S-átépítés Olaszországból

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.06.10. 09.00

Merész srácok vezetik a Studio Torinót: a Cayman árának kétszeresét kérik el azért a tuningért, ami a motort érintetlenül hagyja – igaz, nagyjából csak azt.

A világ egyik első hegyi felfutójának helyszínéről, a Moncenisio (Mont Cenis) hágóról nevezte el mindössze húsz példányban gyártandó sportkocsiját a Studio Torino tuningműhely. 

Noha a novemberben debütáló kétülésesről még csak látványtervek készültek, első látásra egyértelmű, hogy valójában egy átépített, vagy mondjuk inkább így: tökéletesített Porsche Cayman S modellről van szó. 
Daniel Gaglione tervező szerint pont annyit változtattak az autón, amitől az német technikája ellenére hamisítatlan olasz sportkocsivá válik: feszesebb, érzékibb vonalak, új arányok, nem kiszámítható részletek jellemzik az autót. Hogy mennyire beszél haza, a torzított kezdeti rajzok alapján nem lehet eldönteni, bár tény, hogy ezek alapján különösen profilból valóban teljesen új karaktert kapott a Cayman. 
A formák mellett az anyaghasználat is exkluzív: szénszálas lökhárítók, gépházfedél és sárvédők, alumínium tanksapka, 20 colos kovácsolt alukerekek jellemzik az autót. A beltérben kézzel varrott finom talján bőr borít mindent, a tetőtől az utasfülkét a motortértől elválasztó falig. 
A húsz példányt természetesen sorszámozzák, de a plakettbe a szám mellett a megrendelő nevét is belegravírozzák. 
Szándékosan a végére hagytuk a nemes projekt egyetlen lehetséges buktatóját: a stúdió 135 ezer eurót (40 millió forint) kér el a kész autóért, de a Caymant neked kell vinned – ha épp nincs kéznél, Olaszországban 66 300 euróért (19,7 millió Ft) vehetsz magadnak, ami bagó pénz, hiszen itthon 20,4 millióba kerül ugyanaz a vas.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.