Jön a ferdehátú Mercedes C-osztály?

Nagyobb, drágább lesz a szedánnál

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.06.10. 13.00

A BMW 3GT még meg sem érett babérjaira törne a kombi és a szedán között támadt rést betömni tervezett új modellváltozat.

Német lapértesülések szerint már 2016-ban piacra léphet az a ferdehátú C-osztály verzió, amely az Audi A5 Sportback és a BMW 3 Gran Turismo által teremtett, korábban nem létező piaci szegmensből szeretne kihasítani egy darabot. 

Az autóról ma még semmit nem tudni azon kívül, hogy a hátsó utasok alighanem jobban fogják magukat érezni benne, mint bármely eddigi C-osztályban: a műfaj szabályai szerint nagyobb fejtérre és lábtérre számítunk – bár ennek ellentmond az egy méretosztállyal lejjebb megvalósított CLA koncepciója
A nagyobb nem jelent majd tohonyábbat, hiszen a következő generációs C-osztály várhatóan eleve egy mázsával könnyebb lesz, mint a most futó széria. Ami a motorkínálatot illeti, a várható új darabok mellett alighanem a jelenlegi kínálat magját alkotó erőforrásokkal számolhatunk, leszámítva az arculatba nem illő belépő motorokat. 
Dízel fronton a 2,2 literes motor erősebb kiviteleivel (170, 204 LE), a benzineseknél az 1,8-as négyhengerestől a 3.0 V6 biturbóig (333 LE) számolhatunk. Benzines és dízel hibrid is várható a kínálatba.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Na erre kiváncsi leszek, nagyobb ÉS könnyebb? Az előző C eddig sem volt egy nehéz darab, de cserébe az egyik legapróbb. Van hova nőnie a konkurencia fényében, igaz az E msot sem egy langaléta.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.