Telefonnal okosodik az autó

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.06.07. 15.00

Új rendszert dolgozott ki az NNG. A járművek fedélzeti rendszere és az okostelefonok előnyeit egyesíti a NavFusion. Magától képes frissíteni a navigációs térképet a kocsi.

A járművek fedélzeti rendszerein és az okostelefonokon futó megoldások előnyeinek egyesítését kínálja  a NNG Kft. új megoldása. A 2013-as Telematics Detroit kiállításon és konferencián bemutatott NavFusion teljes körű okostelefon-integrációt kínál az autóban.

A navigációs szoftverek globális gyártója, az iGO navigációs rendszer legújabb megoldását az autóipari és az utólag beépíthető megoldásokat kínáló partnerei számára fejlesztette. Lényege, hogy az okostelefon funkciói az autó rendszereit is segítik.

Az iTunes App Store-ból vagy a Google Play-ről ingyenesen letölthető NavFusion alkalmazás segítségével az okostelefon és az autó fejegysége között a háttérben azonnal megkezdődhet a navigációval kapcsolatos tartalmak szinkronizálása.

A két, egyébként önállóan is működő rendszer ezt követően állandó kapcsolatban marad egymással, lényegesen leegyszerűsítve a fejegység térkép- és tartalomfrissítését. A technológia emellett gondoskodik a névjegyek, a kedvencek, a navigációs előzmények, a tervezett útvonalak és a térképek szinkronizálásáról is.

A személyes adatok az autóban is elérhetővé válnak, illetve a felhasználó élő, online szolgáltatásokat vehet igénybe (pl., időjárás-információk, közlekedési adatok és üzemanyag-árak) a jármű beépített rendszerén. A térképek egy háttérfolyamat keretében automatikusan, felhasználói beavatkozás nélkül frissülnek.

Az NNG fejlesztői jelen pillanatban a partnerek különböző igényeire szabott szoftvercsomagokon dolgoznak. Az első NavFusiont támogató iGO Navigációs szoftver várhatóan 2014 első negyedévében kerül piacra.

Kommentek

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.