Tágasabbnak, kényelmesebbnek és praktikusabbnak ígéri új alsó-középkategóriás szedánját a Toyota. Egyelőre sokkal többet nem árulnak el róla, a fotókat azonban közzétették.

Arányaiban valóban nyújtottabbnak, kecsesebbnek tűnik az autó, ám ez éppúgy betudható az átrajzolt hátsó ajtóívnek, mint a lekerekített első lökhárítónak. A formát tekintve csak az észak-amerikai Corollát ihlető (az európai kiadás az Auris-Rav4-Yaris által felrajzolt vonalat követi), de főbb műszaki paramétereteiben alighanem az európaival is azonos Furia tanulmány 7,5 centivel volt hosszabb, 4,5-lel szélesebb és 4,5-lel alacsonyabb, mint az előző generációs Corolla; a tengelytáv +10 centi volt a koncepcióautó javára.
Nem csak a méretekről, a hajtásláncokról sem tett említést a Toyota, ám aligha lövünk bakot, ha az Auris motorjait képzeljük a gépházba: az 1,33 literes, kétoldali változó szelepvezérléses motor 99, az 1,6 Valvematic 132 lóerőt tud, a dízelekből kettő van (1,4 90 LE és 2,0 124 LE). 
Egyelőre nincs információ az 1.8 HSD hibrid hajtáslánc beépítéséről, de hosszú távon aligha kerüli ezt el a Toyota.
Az utastérben a teljes egészében az Aurisból átvett műszerfal dominál; ez értelemszerűen modernebb, mint a kifutó modellé. Ha valóban nőtt a tengelytáv, úgy az autó sokkal tágasabb lesz, mint az előző Corollával közösködő Auris.