Nem sokat mutatnak az autóból ezek a korai kémfelvételek, amit azonban leszűrhetünk belőle, az fontos változásokat sugall. 

Az itt látható ötajtós karosszéria mellett nyilván megmarad a háromajtós alapkivitel is. 


A felépítmény szélesebb és hosszabb lesz, közelebb ül az aszfalthoz, igazodva az iQ által szabott irányhoz. Az orr minden bizonnyal a Rav4 által is képviselt határozott, sarkos arculatot követi majd. 
A beltérben jobb helykínálatra, gazdagabb felszereltségre és kedvezőbb minőségre számítunk. 
A hátfalon a lámpatestek átrendezése a legfeltűnőbb változás: ahogy eddig a francia pályatársaknál (Peugeot 107, Citroën C1), az oldalra helyezett fényforrások mélyebbre nyúló csomagtérajtót, ezáltal praktikusabban kihasználható rakteret eredményezhet – kivéve persze, ha az itt látható autó csak egy öszvér, amely a francia ikrek mostani karosszériájába rejtve teszteli a technológiát 
Ami a motorokat illeti, a Toyota alighanem átdolgozza egyliteres háromhengeresét, ami takarékosabbá és dinamikussá teheti a modellt. 
Mivel a Toyota feltett szándéka, hogy teljes modellkínálatát felszereli környezetbarát erőforrásokkal, jó eséllyel számíthatunk egy hibrid verzió bevezetésére, noha a Yaris hajtáslánca túl nagy és drága volna a parányi városi jószágnak.