Maradt puskapora a Mondeónak

Last minute modellfrissítés a Fordnál

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.06.03. 16.00

Pályafutása végére átdolgozta a Mondeót a Ford: kedvezőbb fogyasztással, barátságosabb árképzéssel és gazdagabb felszereléssel kapható a modell

Minden területet érintő, noha átfogónak mégsem nevezhető módosításokkal teszi vonzóvá a pályája végére ért modelljét a Ford. 

Csökkent az autók fogyasztása és károsanyag-kibocsátása: a 2,0 literes dízelmotor 10 százalékkal tisztább üzemű, CO2-kibocsátása immár csupán 119 g/km, ami azokon a piacokon jelent igazán nagy előnyt, ahol 120 g/km alatt kedvezmények illetik meg a vásárlót. Magyarországon marad a kedvezőbb fogyasztásból fakadó spórolás, az átlag 4,9 helyett 4,6 liter száz kilométeren. 
A javulást részint a modell aerodinamikájának a tökéletesítése, részint a motor optimalizálása hozta; a finoman átdolgozott erőforrás egyébként a Galaxy és S-Max modellekben is megjelenik. 
Emellett jobban felszerelt kiviteleket konfigurált a Ford, és az árlistát is átírta Európa-szerte. A Business variánsokban 7 colos érintőképernyős navigációs rendszer, hangvezérlésű Bluetooth csatlakozás és USB-port működik majd. 
A Titanium modellekbe két fűthető első ülés és teljes bőrkárpitozás kerül, míg a Titanium és Titanium S kivitelek szériafelszereltségű színes érintőképernyős navigációs rendszerrel kínálják magukat 
A kedvező ajánlatok alighanem arra vezethetők vissza, hogy a Ford megcsúszott az új generációs Mondeo bevezetésével. 
Mint emlékezetes, a vállalat tavaly bejelentette, idén márciusban pedig megkezdte a belgiumi Genkben működő gyártóüzemének bezárását, ami viszont a gyártókapacitás átmeneti csökkenésével jár. Alighanem ez az akadálya a tavaly szeptemberben bemutatott, következő Mondeo piacra lépésének, amit a végső stádiumában lévő, jelenlegi modell cicomázásával igyekszik feledtetni a Ford.

Kommentek

  • Mahler

    Minden alkudozás nélkól belemennék egy Ford vételébe. Stabil,megbizható autó.

  • mrobi

    nagyon jó autó ez a Mondeo. nekünk is van egy TDCi Titanium kombi és semmi gond nincs vele.

  • Kempelen10.

    Egy olyan gazdag ember mint Mahler, alkudozás nélkül vesz autót? Nem igaz az, hogy a legsóherabbak ti, milliomosok vagytok?

  • mtbe

    -10 % fogyasztás…haha

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.