A Ford Európa új márkakampányt indít az UEFA Bajnokok Ligája döntőjének idején: a kampány a Ford termékkínálatában elérhető, figyelemre méltó technológiákat helyezi előtérbe.

A vállalat Európa-szerte 15, 20 és 30 másodperces reklámfilmeket mutat be az FC Bayern München és a BV Borussia Dortmund szombati bajnoki döntőjének félidejében. A teljes márkára kiterjedő kampány szakít a hagyományos autóreklámok megszokott fordulataival, így nem egyes modellekről vagy kedvező árakról szól, hanem a Ford “Go Further” szlogenjét kelti életre .

A kampány arra ösztönzi a nézőket, hogy látogassanak el a www.ford.com címen elérhető új, különleges honlapra, ahol számos szórakoztató videót tekinthetnek meg, és tájékoztatást kapnak a Ford technológiáiról.

“Új kampányunkban kiemelt figyelmet fordítunk a digitális és a közösségi médiára. A kupadöntő idején két képernyőn át is kapcsolatba szeretnénk kerülni a vásárlókkal, kiterjesztve a párbeszédet a közösségi oldalakra is, ahol arról kérdezzük az embereket, hogy nekik milyen ötleteik vannak a jövő autónak technológiáiról ” – avat be Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke, aki hozzátette, a Bajnokok Ligájának döntőjét még az amerikai Super Bowl szurkolóinál is több tévénéző követi figyelemmel, nagyjából 150 millióan látják Európa szerte.