Hatszáznyolcvanhárom ‘Tetszik’ két nap alatt a Renault ZE Facebook-oldalán – nem állítjuk, hogy a világ kapát-kaszát eldobva állna sorba egy elektromos kabrióért, a gondolat mindenesetre szimpatikus és megfontolásra érdemes. 

A kabrió ugyanis, akárcsak a villanyautó, luxuscikk, nagyobb eséllyel fedi tehát egymást a két kategória vevőköre, mint egy hétköznapi kisautó esetében, ahol mellbevágó az árkülönbség – Németországban például nagyságrendileg annyiba kerül a Zoe, mint egy 200 lóerős turbómotorral szerelt Clio R.S., és akkor még nem vettük meg hozzá (mármint a Zoéhoz) az akkumulátorokat… 
Ugyanakkor egy lenyitható tetős Wind közel másfélszer annyiba kerül, mint az alapját képező Twingo, nem a felárral van tehát probléma, hanem az e-koncepció piaci érettségével. 
Mielőtt nagyon belelkesednénk a villanykabrió gondolatától, nem árt tudni, hogy az autó nem hivatalos tanulmány, csupán egy lelkes független grafikus alkotása. 
Egyelőre tehát marad a háromajtós zárt karosszéria, a maga másfél tonnás tömegével, amelyet városba illő dinamizmussal mozgat a 88 lóerős, 220 Nm nyomatékú villanymotor: százra 13,5 másodperc alatt gyorsul a 4,1 méteres autó, végsebessége 135 km/óra.