A világ második legnagyobb piackutató szervezete, a Millward Brown felmérése szerint a Toyota a legértékesebb autómárka a világon. 

Az értékelés során a márka anyagiakban kifejezhető értékén túl egy önmagában mért, absztrakt értéket is figyelembe vettek, amely azt fejezi ki, hogy az ügyfelek mennyire tekintik egyedinek a márkát, ez a másság hordoz-e értéket, értelmet, illetve az ügyfelek aktívan választják-e a márkát, vagy csak passzívan támogatják azt. 
Mindennek összegzéseként a Toyota a legjobb autógyártóként az abszolút 23. helyen végzett a százas listán, pontosan egy hellyel megelőzve a BMW-t. A Mercedes-Benz a 43. helyen áll, az adható ötből négypontos szubjektív márkaértékkel. 
A sorban őket a Honda követi a 71. helyen, 3-as márkabesorolással, akárcsak a 86. helyen lévő Nissan vagy a százas listára épp csak felkerült Volkswagen. 
Érdemes összehasonlíti a rangsort a Forbes által mért, általunk néhány hete közzé tett rangsorral: a következő táblázat utolsó oszlopában az ott elfoglalt (abszolút) helyezés látható