A Red Bull F1-csapat híres kék árnyalatában pompázik az a korlátozott példányszámban készülő Renault Mégane R.S. kivitel, amellyel a márka harmadik konstruktőri világbajnoki címét ünnepli (mármint a Red Bull-lal, hiszen 1992 és 1993, majd 1995-1997 között a Williams-Renault,1994-ben a Benetton révén már fent állhatott a konstruktőri dobogó tetején, de ezekről most nem beszélünk.) 

A Mégane R.S. RB8, amely nem az első Forma-1-es ihletésű modell a Renault történetében, műszaki szempontból megegyezik a Mégane R.S. 265 Cup kivitellel, ami az alap R.S-hez képest merevebb rugókat és lengéscsillapítókat, valamint stabilizátorokat, részlegesen önzáró differenciálművet, valamint Brembo nyergekkel szerelt fékrendszert jelent. 
Ami tényleg a RB8 kivitel sajátja, az a Red Bull logócsomag (küszöbön, szőnyegen, képernyőn), az egyedi felnikre szerelt, különleges gumikeverékű abroncs és a Recaro ülések. Szintén új a Mégane szériában az R-Link multimédiás rendszer, illetve az R.S. Monitor legfrissebb verziója – előbbi gyanúnk szerint hamarosan az 1.2 TCe kivitelen is megjelenik, de az elsőség az R.S.-é 
A francia piacon, ahol alig több mint 30 000 euro egy Mégane R.S., a Red Bull verzióért közel 20 százalékkal többet, 36 ezret kell fizetni.
Ez a magyar árak fényében 9,5-10 millió forint körüli árat sejtet, már ha egyáltalán kap Magyarország kvótát. 
A modell egyébként nem csak darabszámra, időben is limitált, szeptember végével eltűnik a kínálatból.