BMW M5 és M6 versenycsomaggal

Nagyobb teljesítmény, marconább megjelenés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.05.21. 10.00

Átdolgozott futóművet és minimálisan erősebb motorokat hoz a megújult M5 és M6 modellek Competition csomagja.

Nem elég, hogy a korábban megszellőztetett információk szerint megújultak, egy új, még sportosabb opcióval is bővültek a BMW M5 és M6 modellcsaládok. 

Az M5, valamint az M6 kupé, kabrió és Gran Coupe egyaránt megkapta azt az opciós Competition csomagot, amely a gyár fogalmazásában versenytechnológiát szabadít a közutakra. 
Ennek megfelelően nem féktelen motortuning szerepelt a napirenden, noha 15 lóerőnyi többlet mégis belefért a programba. Így a 4,4 literes, duplaturbós V8-as ebben a formájában 560 helyett 575 lóerőt ad le, a forgatónyomaték mértéke nem változott, viszont még szélesebb fordulatszám-tartományban érhető el. 
A lényeg a futómű cizellálása volt, és ezen a téren nem nagyolták el a munkát a bajorok. 
A 10 mm-es ültetés mellett feszesebb stabilizátorok, rugók és csillapítók kerültek az autóba, áthangolták a vázba mereven becsavarozott segédkereten nyugvó hátsó futóművet, valamint az első felfüggesztés sajátkormányzási jellemzőit. 
Új vezérlést kapott a szériakivitelű Aktív M differenciálmű, közvetlenebb hangolású az új, hidraulikus kormányszervó, valamint átprogramozták a menetstabilizáló rendszer M Dynamic üzemmódját. 
Mindez a mérhető spektrumon minimális (százra 0,1, kétszázra 0,2 másodperccel fürgébben gyorsul az autó), az észlelhetőn azonban jelentős javulást hozott, a gyár homogénebb, harmonikusabb vezethetőséget, jobb tapadást ígér. 
Hogy a csomag ne csak jó, de szép is legyen, 20 colos könnyűfém keréktárcsákat, illetve fekete króm kivitelű M-kipufogóvégeket szerelnek az autókra. 
Az új csomagok a megújult M5/M6 modellekkel együtt, valamikor augusztusban kerül a piacra.

Kommentek

  • Dino871

    Ezek már elég komoly féknyergek….
    400mm-s tárcsa?!..egyes helyeken a pizza is kisebb ennél..:D

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.