A Honda bejelentette, hogy az észak-amerikai Marysville-ben, a márka helyi K+F központjának tőszomszédságában készül majd a középmotoros kupé. 

A 70 millió dolláros (16 milliárd Ft) beruházással felépülő üzembe száz legjobb emberét válogatja össze a Honda; ők építik majd a helyi tervezésű, Amerikában gyártott motorral szerelt szupersportkocsit. 

Az NSX saját verziót kap az SH-AWD aktív menetstabilizáló rendszerből, illetve a hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltóból. 
A projekt most kinevezett vezetője, Ted Klaus a Honda elismert futóműszakembere, autóversenyző és beismerten autóbolond, ami jó hír. Az Autoweek című kiadványnak sikerült kihúznia belőle néhány információt a továbbra is titkos projektről. 
Ezek szerint az NSX hathengeres motorja a márka hagyományaihoz híven magas fajlagos teljesítményt nyújt majd, combos forgatónyomatékkal a középső fordulatszám-sávban. 
Az autótól nem áll majd távol a versenypályák világa, de hogy ez valódi versenyzést jelent majd vagy csak a finomhangolás részeként megy fel a körpályákra, még nem tudni – az biztos, hogy a végső beállítást a Nürburgringen lövik majd be. 
Ami az árat illeti, a Porsche 911-hez igazítják az autót, de nem céljuk a tömeges gyártás: az NSX misztikumának alapvető eleme, hogy ritka modell lesz. 
Végezetül a helyi újságírók egy éven belül beülhetnek az első tesztautókba, ami valóban azt jelentheti, hogy 2015-re világszerte megkezdődhet az NSX forgalmazása.