Jövőre érkezik az új Porsche 911 GT2

560 lóerős lesz a 911 Turbo atletikus testvére

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.05.14. 09.00

Brit lapértesülések szerint 560 lóerővel, hátsókerék-hajtással, de négykerék-kormányzással érkezik a Porsche 911 GT2 – már jövő márciusban.

A Porsche 911, mint minden igazi európai nemes, szerteágazó családfával rendelkezik. Ezen a kusza struktúrán a 911 Turbo mellett, még az utcai autók oldalán helyezkedik el a GT2, mint annak összkerékhajtásától megfosztott, kisebb tömegű fivére. 

A részletek értelemszerűen nem ismertek még, ám a hetekkel ezelőtt bemutatott új 911 Turbo S adataiból kiindulva azzal azonos, 560 lóerős motorteljesítmény várható, a GT2 receptúráját követve érezhetően visszavett tömeggel. 
Bizonyos pontokon várhatóan mégis tesznek engedményeket a tervezők: akárcsak a 911 Turbo esetében, nem lesz alternatívája a duplakuplungos váltónak, és a jelentős menetdinamikai előnyöket hozó összkerék-kormányzás is maradhat, plusz tömeg vagy sem. 
Az előző generációs GT2 külsőségeiben finom eltérést mutatott a Turbótól: új első kötény, módosított hátsó szárny, átrajzolt hátsó lökhárító és titán kipufogóvégek segítettek azonosítani a modellt. 
Hasonló módosításokat mutat nyitóképünk is, amelyen az Autocar grafikusai képzelték el a leendő sport-Turbót.

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.