A Porsche 911, mint minden igazi európai nemes, szerteágazó családfával rendelkezik. Ezen a kusza struktúrán a 911 Turbo mellett, még az utcai autók oldalán helyezkedik el a GT2, mint annak összkerékhajtásától megfosztott, kisebb tömegű fivére. 

A részletek értelemszerűen nem ismertek még, ám a hetekkel ezelőtt bemutatott új 911 Turbo S adataiból kiindulva azzal azonos, 560 lóerős motorteljesítmény várható, a GT2 receptúráját követve érezhetően visszavett tömeggel. 
Bizonyos pontokon várhatóan mégis tesznek engedményeket a tervezők: akárcsak a 911 Turbo esetében, nem lesz alternatívája a duplakuplungos váltónak, és a jelentős menetdinamikai előnyöket hozó összkerék-kormányzás is maradhat, plusz tömeg vagy sem. 
Az előző generációs GT2 külsőségeiben finom eltérést mutatott a Turbótól: új első kötény, módosított hátsó szárny, átrajzolt hátsó lökhárító és titán kipufogóvégek segítettek azonosítani a modellt. 
Hasonló módosításokat mutat nyitóképünk is, amelyen az Autocar grafikusai képzelték el a leendő sport-Turbót.