Ipari hulladékok a brazil autók?

Még a hegesztések sem olyan erősek, mint Európában

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.05.13. 17.00

A Brazíliában gyártott személyautók négyötöde nem elég biztonságos.

Bátor, aki brazil gyártású autót vesz: ezeknek a négyötöde az európai törésteszten a maximális öt csillagból csak egyet kapna. A latin-amerikai ország ugyanakkor ontja a kocsikat, mert belső autópiaca a negyedik legnagyobb a világon.

A brazil középosztály a fő vásárlóerő, a brazil autógyárakból naponta több mint 10 ezer kocsi gördül ki. Fordok, Fiatok, Chevrolet-k egyaránt vannak a termékpalettán, ám az európaikhoz képest egyebek közt az a hibájuk, hogy gyengébbek a hegesztéseik és kevesebb biztonsági felszereléssel készülnek.
   
Pedig balesetből jóval több van, mint Európában vagy az Egyesült Államokban, mivel Brazília útjai kevésbé biztonságosak. Négyszer annyi a halálos autóbaleset a latin-amerikai országban, mint például az Egyesült Államokban, és a különbség csak nő. 2000 és 2010 között az Egyesült Államokban 40 százalékkal csökkent a karambolban elhunytak száma, míg Brazíliában 72 százalékkal nőtt.

A brazil baleseti sebészek szerint a sérülések jó része elkerülhető lenne, ha a kocsikat jobban építenék meg.

(Forrás: MTI)

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.