Q-type – Jön a Jaguar SUV?

Evoque alapokra épülhetne

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.05.07. 11.00

A Jaguar levédette a Q-Type és QX márkaneveket. Lehet, hogy meggondolták magukat, és mégis gyártanak szabadidőautót?

Elképzelhető, hogy csak a visszaéléseket akarják elkerülni, nehogy valaki (mondjuk Kínában) a márka névstrukturájára emlékeztető típusjelzéssel hozzon forgalomba autót, de egyre valószínűbb, hogy a Jaguar is beszáll a szabadidőjárművek piacára. 

Korábban ugyan cáfolták az erre vonatkozó találgatásokat, azonban a tény, hogy gyakorlatilag szabadon használhatják a Land Rover tudásbázisát, túl csábító lehetőség ahhoz, hogy csak úgy elengedjék egy jövedelmező új modell lehetőségét. 
Óriás modellről semmiképp nem lehet szó, inkább az Evoque vagy az új Range Rover Sport jöhet szóba technológiai donorként. Amint a márka globális termékmarketing-igazgatója, Steven de Ploey korábban ausztrál újságíróknak elmondta, a világpiac ma sokkal több lehetőséget tartogat a közepes méretű szabadidőjárművek számára. 
Ugyanabban a beszélgetésben elhangzott, hogy a Jaguar lefelé szeretne nyitni, hogy új vevőköröket érhessen el. A C-szegmens (Mercedes A-osztály, Audi A3, BMW 1) ugyanakkor nem járható út de Ploey szerint; marad tehát a szabadidőjárművek sportszedánokénál jóval nyitottabb piaca. 
Forrás: Pistonheads. Illusztráció: drive.com.au

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Nem értem mi ez a sok marhaság.

    Csináljanak egy full sice crossovert XF alapokra, Cayenne ellenfélként.

    20-30%os elaádásnövekedést tippelnék, sokkal több értelme van mint a fura kombinak…

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.