Ismerősnek hathatnak az alábbi grafikák, holott az F-type kupéváltozatát még soha nem láthattuk. 

A deja vu érzést a C-X16 emlékképe okozza: a két éve kiállított hibrid tanulmányautó gyakorlatilag változatlan formában kel életre az F-type tervezett zárt kivitelében – sőt, erős a gyanúnk, hogy a grafikák a két évvel ezelőtti fényképek alapján készültek (ld. jobbra).

Kifejezetten elegáns, ugyanakkor a tető hátsó kilépőélének vaskos kidolgozásával és a brutális diffúzorral határozottan agresszív a kupé vonalvezetése; összességében sokkal vészjóslóbb  mint a vászontetős roadster könnyed, agilis profilja. 
A kétszer két kipufogó arra enged következtetni, hogy a jogvédő hatóságokhoz benyújtott grafikák a V8-as csúcsverziót ábrázolják. 
Nincs okunk feltételezni, hogy a kupé ne a roadster háromtagú, kompresszoros erőforrásokból álló motorválasztékával kerülne piacra: az ötliteres nyolchengeres 495, a 3.0 V6 380, illetve 340 lóerős kivitelben kapható. 
A német auto motor und sport információi szerint a későbbiekben egy kétliteres, négyhengeres turbómotor bevezetése is elképzelhető. 
Forrás: The Motoring World

UPDATE (05/09): A Jaguar frissen kiadott közleménye szerint ezek a grafikák nem a leendő F-type kupét, hanem az eredeti tanulmányautót ábrázolják. Ez megmagyarázza a hasonlóságot, de nem visz minket közelebb a hamarosan érkező fémtetős sportkocsi részleteihez. Nagy változásokra azért nem számítunk.