Nem hétköznapi halandóknak készült az a tizenöt méteres jacht, amellyel együtt a brit történelem egy emlékezetes darabját is megkapja a tíz szerencsés vásárló. Michael Reeves hajótervező ugyanis a sikeres második világháborús katonai repülőgép, a Spitfire tizenkét hengeres motorját használta fel a találó módon Aeroboat névre keresztelt vízi jármű hajtására. 
A 27 literes, vízhűtéses V-motorból közel 150 000 darabot gyártottak 1933 és 1950 között; a kompresszoros erőforrás, amely negyedmagával az Avro Lancaster nehézbombázót is hajtotta, 2820 méteren 1470 lóerőt adott le; tengerszinten természetesen ennél jóval többre, akár 2500 lóerőre is képes. 
Hogy az Aeroboat fedélzetén milyen teljesítményre hangolják be a 2,25 méter hosszú, 750 kg száraz tömegű monstrumot, nem tudni; az bizonyos, hogy a hajó sebessége elérheti az 50 csomót (92,6 km/óra). 
A 7,7 tonnás, hétszemélyes jacht ezzel a világ egyik leggyorsabb kishajója, és hogy az egyik legelegánsabb is legyen, arról különleges varrású bőrkárpitozás, valamint a Spitfire pilótaüléséről mintázott, külön rugózású kapitányi szék gondoskodik. 
A kivitelezés pontos részleteire nem tért ki a tervező, hiszen azt minden esetben a megrendelő dönti el. Az ő kívánságaiktól függően 2-3 millió angol fontba (700 millió – 1,05 milliárd Ft) kerülő jacht földtől elrugaszkodott ára valójában szerénynek számít az iparágban, tervezője “megfizethető belépőmodellként” aposztrofálta a kecses, különleges vonalvezetésű hajót.