550 lóerő: ennyit tud alaphelyzetben a BMW X6 M-tuningos kivitele. Az átlagos halandó számára ez is sok a túléléshez, a német Inside Performance műhely szerelői szerint azonban többet érdemel az autó – egész pontosan százötven lóerővel többet. 

Ehhez persze az eleve csekély tartalékokkal megkonstruált motort komoly kezelésnek kellett alávetniük. Átírták a vezérlőelektronikát, sportkatalizátort és -kipufogót tettek az autó alá. Utóbbi háromcolos (7,6 cm) csövein belül csappantyúrendszer szabályozza a gázáramlásokat; a kapukat automatikusan nyitogatja-csukogatja a rendszer, de a vezető is belenyúlhat a vezérlésbe, mégpedig a kormányra szerelt M-gombon keresztül. 
A 4,4 literes biturbó motor legnagyobb forgatónyomatéka 850 Nm – igazából 950 is kijött volna belőle, de azt mégis túlzásnak érezték a derék germán gépészek. 
Ilyen tuninghoz decens megjelenés dukál. A karosszériát több mint 10 centiméterrel szélesítették meg, az állítható felfüggesztést 22 colos, mattszürke felnik egészítik ki, elöl 295/30-as, hátul 335/25-ös, eszement gumikkal szerelve. 
A 2,5 tonnás szörnyet a repülőgépeknél alkalmazott felhő-terepszínű fólia borítja.