Az ígért nyolc helyett huszonhat perc alatt érkezett meg a mentő a 24 éves Amy Carter norfolki (Kelet-Anglia) otthonába, amikor a fiatal anya – két hét alatt már harmadszor – azzal hívta őket, hogy három hónapos kislánya, Bella nem lélegzik. 

Az előző két alkalommal csak néhány percet kellett várniuk az orvosi ellátásra, ez alkalommal azonban hiába remélt segítséget az anya. 
Amikor végre megjött a mentő az új építésű lakóparkba, és elindultak a kislánnyal a kórházba, az első körforgalomnál rossz irányba fordultak. “Kétszer ment körbe a kocsi, majd az ellenkező irányba indult.” – emlékszik vissza az édesanya. 
Mint később kiderült, a sofőrnek az volt az első munkanapja, így nem rendelkezhetett kellő rutinnal. Az anya mégsem őt hibáztatja, hanem a mentőszolgálatot. “Nyilvánvalóan nem volt megfelelő kommunikáció a központtal, a személyzet nem kapott megfelelő instrukciókat.” 
Alighanem a navigációs rendszer adatbázisa sem volt naprakész. “Aki ismerős a környéken, tudja, hogy van a választottnál jóval rövidebb út a kórház felé.” 
“Nem tudom visszahozni a kislányomat, de nem szeretném, hogy bárkinek is át kelljen élnie ezt a borzalmat. A családban ketten is mostanában szültek, és nem volt erőm meglátogatni a babákat” – mondta az anya, akitől hivatalosan is bocsánatot kért a helyi mentőszolgálat a nem megfelelő ellátásért. 
A nyugat-suffolki mentőszolgálat ellen mostanában több panasz is érkezett a késői reagálás miatt; egy hónap alatt öt beteget veszítettek el, vélhetően a nem kellő időben történő érkezés miatt.