Gyári versenyző helyett maga a vezérigazgató, Dr. Ulrich Bez kergette körbe a legendás német versenypályán azt az Aston Martin Rapide S prototípust, amely a világon elsőként tett meg egy teljes hidrogénhajtású kört a Zöld Pokolban

Néhány héten belül várhatóan ennél többre is sor kerül, amikor a hagyományos belső égésű motorral szerelt, épp csak hidrogénnel táplált prototípus részt vesz a Nürburgringi 24 órás futamon. 
A nagy megmérettetésre készülve az Aston Martin benevezte járművét egy négyórás VLN (Veranstaltergemeinschaft Langstreckenpokal Nürburgring, azaz a nürburgringi hosszútávú bajnokságok szervezőinek szövetsége) futamra, és miután ott kiválóan helyt állt, bizakodva néznek az újabb világrekord-kísérlet elé. 
A mostanival ellentétben ugyanis a 24 órás futamon már versenytempóban kell, hogy bizonyítson az Alset Global hidrogén-ellátó rendszerével felszerelt luxus-sportkocsi, amelynek részvételét engedélyezte a német motorsportszövetség. 
Az Aston Martin Hybrid Hydrogen Rapide S fedélzetén elhelyezett négy darab, nagy nyomású (350 bar) szénszálas tartály összesen 3,5 kilogrammnyi hidrogént képes tárolni; ezeket ugyanúgy feltöltik minden kiállásnál, mint a benzintartályt. 
A prototípus 6,0 literes, tizenkét hengeres motorját dupla turbófeltöltő erősíti; táplálékául benzin, hidrogén vagy a kettő tetszőleges arányú keveréke szolgál 
A májusi futamon a cél nem a győzelem, hanem legalább egy, kizárólag hidrogénüzemmel, versenytempóban megtett kör.